30 Kasım 2006 Perşembe

günlerden yazartesi


kafam her günkü gibi yine ve yine darmadağın..
odam gibi.. yatağım gibi.. geçmişim gibi.. ve demek ki geleceğim gibi... üstüne de düşmüyorum pek..
ben aslında dışarı çıkmaktan korkuyorum... insanların arasına girmekten.. bilmem neden anlatamıyorum tabi kimseye.. anlatırsam yabancıya anlatıyorum.. tanıyanlar öyle tanısın.. gülmesin bana.. gülerler siz bilmezsiniz.. birisi birinin bi şeyini öğrendi mi.. eyvah ki ne eyvah.. hemen o gözle bakarlar insanan.. eksikmişçesine... gerçekten de öyle olur.. saygından eksilirsin bi şekilde.. çünkü yanlış kişiye söylemişsindir..
neyse kafam darmadağın demiştim en son.. geceleri gördüğüm onca garip rüyanın anlamını çıkarmaya çalışıyordum .. ama kurtaramadım yorumsuz bırakmaktan... artık böyle olur napalım...
neyi fark ettim biliyor musunuz.. sevmenin adaletsiz olduğunu.. şmidi diyorsunuz ki.. biliyoruz yaa.. tek kelimeyle şöyle diyorum.. " sevdiğim başka sevenim başka.. " yorum sizden gelsin..
binbir tane yabancı vardı geçen gün evimizde.. babamın arkadaşları.. suzan ablanın arkadaşları.. beni görünce direk bana odaklandırlar... neden bilmem.. öyle işte... soru yağmurları.. baharın attığı taşlar.. ki aslında çok zeki biri.. o yüzden ona bi şey demiyorum.. başkası olsa.. yerden yere vururdum.. hem bahar bi de anne üstelik.. saygım var ona.. artı dedim ya.. akıllı :) bi şey demiyorum ona.. atsın taş.. çok yedik biz o taşlardan :)
dündü galiba..
bi arkadaşımı hatırladım..
amasradan bi arkadaş.. çok iyi biriydi..
serap diye bir arkadaşım..
önceden telefonu vardı..
hatta değirmenderedeyken birbirimize bi kaç mektup atmıştık..
iyi anlaşırdık.. ama inanın ki
hep küserdi bana nerdeyse..
şimdiler de de biri var yine bi arkadaşım. hep kırıyorum demek ki birilerini..
serap zamanında ben orta okuldaydım.. o akıllı kızdı.. zekiydi..
şimdi ingilizce öğretmeni oldu belki bilmem..
ben mi benden adam olmuyo zorluyorum.. bi de bi şey olcaksa o da.. yer kaplarım o olur ancak... belki bir gün serap ı görmek de kısmet olur...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

benzer yazılar

Related Posts with Thumbnails