24 Kasım 2006 Cuma

biz kimiz

elbet sen beni sev diye yaşamıyorsun..
elbet hakedecek olan o adam da değilim..
ama iyi biri de olsam.. hani sen öyle desen de
anlaşılan iyi olmak yetmiyor..

sen sadece.. oyalanıyorsun..
inan kızmıyorum sana...
inan ki bir kızgınlığım yok.. kırgınlığım yok..
ne varsa her şeyim kendime..
çünkü ben o adam değilim...

kırgın yaşıyorum.. öyle kırgın..
öyle dayanıksız ki yüreğim..
elimden ancak bu geliyor
sızlanmak kendime..ama kırgınlığım sana değil.. bana..

işte o yüzden kısa kesiyorum..
aşk diye bir şey varsa..
biz onu yaşamıyoruz..
yaşadığımız beş para etmez bir oyun oluyor..
evcilik oynuyoruz.. sen çocuk ben senden çocuk..
elimde değil.. ben o adam değilim..

öyle bir adam olmak isterdim senin için.. elbet.. anlarsın..
belki bir gün anlarsın dediğimi..
sen avutacak bir şeyler de bulursun kendine..
ki seni avutulacak kadar da bırakmadım sana
çünkü öyle bi adam değilim..

şimdi gözlerimi koyuyorum..
biliyorum ..
o adam değilim..
ama bil ki kimse de benim gibi..
değil işte..
tamam..
o adam değilim..
ama kimse de benim gibi...
anlıyorsun değil mi..

yazan : ferhat vural sezgin..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

benzer yazılar

Related Posts with Thumbnails