24 Kasım 2006 Cuma

günahlar

? merhaba .....
_merhaba
? bugün neden bu kadar keyiflisin...
_ keyifliyim çünkü tüm insanlığı satılığa çıkardım...
? anlamadım
_ tüm günahları bugün satılığa çıkardım....
? hala anlamıyorum .. ne anlatmaya çalışıyorsun...
_ artık yerimi bir başkasına vericem...
? bir başkasına mı..
_ evet diğer iblisleri ..yani sürüyü yönetmesi için bir başkasını
arıyorum..
? neden ... noldu ki.. hayat seninle çok güzeldi oysaki...
_ ha-ha... şu garip iğneli laflarını özleyeceğim
adam...gerçekten...
? peki kime satıyorsun..
_ genç iblislere .... kim olursa...
? demek tüm insanlığın günahlarını satıyorsun...
_ evet... bu da anlaşmanın içindeydi... ? hangi anlaşma ..
_ tanrıyla olan anlaşma tabi ki...tanrıyla olan anlaşma..
? yani.. artık bizi günaha başka bir iblisin sürüsü mü ...
_ evet aynen öyle.. zeki olduğunu söylemliyim...
? bu neyi değiştirir ki..
_ bir çok şeyi..
? anlamıyorum..
_ yeni bir lider demek.. yeni bir anlaşma demek...yeni bir
anlaşma farklı günahlar demek.. farklı acılar zevkler..
şevhetler...
? bu kötü.. bu çok kötü...
_ benden kurtulmak isterdiniz.. işte buyrun....
? gelen gideni aratır .. doğru..
_ çocuklarına uyarıda bulunmak ister misin...
? hayır.. sanmıyorum.. aslında bilmiyorum....
_ dünya kökten değişecek unutma.. yeni iblisin kuralları farklı
olacak.. belki aranızda dolaşacaklar... bilmiyorum.. şahsen ben
arkama yaslanıp izlemeyi yeğlerim..
? bundan kârın ne.. neden satıyorsun ki..
_ emekli olma vaktim geldi... kıyamete kadar beklemekten
sıkıldım.... ayrıca yeteri kadar da ruh topladım... daha da bir şey
istemem...
? yoruldun..
_ hayır yorulmadım.. sıkıldım.. çok kolaysınız.. o yüzden
sıkıldım.... herkes ben ne dersem onu yapıyor.. teşviklerime
kolayca kanıyorsunuz.. basitsiniz... artık o savaşçı insanlar
yok....
? bu zamana kadar nasıl başımızın çaresine baktıysak.. bundan
sonra da bakarız...
_ elbette.. ama o zaman kurallar farklıydı.. şimdi ise kurallar
yine bambaşka olacak...
? kutlarım seni...
_ o kutlamayı ben çok önceden yaptım... daha sen doğar
doğmaz...
? ne ...
_ iyi ki doğdun adam.. yoksa hiç eğlenemzdim.. gerçi son
hadleri sıkmaya başlamıştı.. ama kıyamete kadar
dinleneceğim... tatil yaparım... kıyamette çok eğleneciğim..
parti gününe beklerim..
? pisliksin.. ve bunla gurur duyduğun için...
_ boşuna debelenme .. bu sözler benim için bir şey ifade
etmiyor.. benim yaratılışm böyle... iyi ki doğdun adam...
gerçekten .!!! iyi ki doğdun...

yazan: ferhat vural sezgin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

benzer yazılar

Related Posts with Thumbnails