1 Aralık 2006 Cuma

babam annem ve ben




















arada bir kendimi öldürmek geçiyor aklımdan bu da o günlerden biri işte.. dünkü bi tarih yani 30 Kasım 2006 ... annem eve geldi.. aslında gelmemesi gerekiyordu.. bir sürü şey işte.. annemle birlikte arkadaşları da geldiydi.. babama haber verdim annem geldi diye... babam da eve geldi... aşağıda konuşmaya başladılar desem yalan olcak.. aşağıda birbirlerine bağırmaya başladılar... annemle babamın arasında boşanma davası var.. daha boşanmadılar.. annem tabi nafaka alıyor... babam kanuni olarak ondan ayrı yaşama hakkını kullanıyor... biz de ( kardeşlerim ve ben ) babamın yanında yaşıyoruz.. annemle aramız pek iyi değil o yüzden... annem pek iyi davranmaz kimseye.. kendine bile... inatçıdır da... her neyse işte.. tabi babam artık gitmesi gerektiğini söyledi anneme.. aslında bunları buraya yazmak bile kabaht gibi geliyor bana.. ama rahatlatıyor biş nevi sanki.. defterim yok .. bi deftere de ihtiyacım yok buraya yazıyorum işte... babam annemden gitmesini istedi fakat annem gitmemeyeceğini belirtti.. ki bu arada arada geçen hakaretleri anlatmıyorum bile... babam eğer çıkmazsa jandarma çağıracağını söyledi.. ki ben daha önce de jandarmaya ifade verdim bu yüzden.. birbirlerine bıçak çekmişlerdi... annem bi dengesizdir.. hep öyledir.. ilk annem başlatır.. huzur bulmazsınıız zaten onun yanında.. enerjinizi bi vampir gibi çeker... sonra babam eğer çıkmazsan seni zorla çıkararım dedi.. annem de hayır dedi.. ve kavga ve dövüş içinde çıkardı annemi dışarı.. tabi o anı size çok baside indirgeyerek anlatıyorum ya da kendime... her neyse.. gitti.. hala öyle işte.. annem hep sorunlu.. dün bi şarkı dinliyordum.. o gittikten sonra yatarken.. kendi yaptığım bi şarkı.. annemin yalnız olduğu geldi aklıma .. içime oturdu tabi.. annemi her ne kadar sevmesem de.. boktan hissettim kendimi anlayacağınız... belki de o kötü anne ama.. ben de kötü bir evladım... neyse.. bir daha o şarkıyı dinlemeyeceğim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

benzer yazılar

Related Posts with Thumbnails