24 Kasım 2006 Cuma

hoşçakal

bana ne zamandan beridir uzaksın böyle...

uzak olan sensin sanıyordum...

ben sana hep yakın durmaya çalıştım.. oysa sen hep kaçtın ve ittin beni.. bunun bir sebebi olmalı diye düşündüm ... ya artık beni sevmiyordun.. ya da zaten hiç sevmemiştin...

öyle bir şey değil bu... anlatamam... anlamazsın... kelimelerle anlatılmıyor.. eksik kalıyorsun.....

fazla geliyorsun...

sevmiyorrum değil...

seviyorsun da değil...

sen benden ilgi beklerken ben de senden bekliyorum...

o zaman neyi bekliyoruz.. neyi.. neden acı çektiriyorsun...

yanlış olan bir şey var bilmiyorum... ayrıca aşk acı çekmek değil midir...

aşkı güzel yapamaz mıyız... aşkı mutluluğumuzla süsleyemz miyiz.. bu kadar mı imkansız....

aşk dediğin şey...
hiç bir şeye benzemz..

adı aşktır..

hiç bir kitapta hiç bir sözlükte bulamzsın..

ki varsa hemen çıkarsınlar..

aşk kağıda yazılsaydı.. herkes aynı şiiri okurdu...

herkes aynı şarkıyı söylerdi

bana aşk deyip durma

bana şefkat bana mutluluk deyip durma..

o dediklerin..aşkın bir kaç maskesi...

aşk dediğin şey...

tek heceden ibaret bir lisanın yankısı...

aşk dediğin şey sensin..

aşk dersin.. ama inanmazsın...

aşk sensin..

aşk benim..

peki aşkım..sen nerdesin...

vazgeçmek senden ölüm biliyorsun

ama ölmek..

senden vazgeçmek değil...

ölmek mi niyetin.. yoksa

sevmemek mi..

ölme yeter..

sevmesen bile..

bu boşluk neyle dolar bilmem

bu bendeki dolmuşluk izin ver sende aksın..

sen hangi vakitler benden vazgeçtin...

senden vazgeçmek değil niyetim...

sarılmaktan korkuyorsun...

seviyorum demekten..

seviyorum dememden korkuyorsun...

seni sevmek hep güzel oldu...

beni sevmen hep güzel oldu..

senden değil kendimden korkuyorum..

sana uzağım... ama

kendime de uzağım..

sevdiğin zaman sevdiğin olursun...

ben sen oldum..seni hep anladım..

sen beni anlamadın...

anladım ama anlatmadım...

susmak kolay geldi nedense..

susmak yaraştı bana...

ama ben seni yine de dinledim..

sessizliğini dinledim...

anladım ki senin sesin sessizlikti..

ama o arada bir

sesinin çıktığı zamanlar

bana denk gelmedi...

çünkü duymamı istemedin...

bir yanılgı belki de benim seni seviyorum demem

bir yanılgı belki de senin beni seviyorum demen

hayallerine iyi bak...

hoşçakal...

en büyük hayalimdin...

hoşçakal...

yazan : ferhat vural sezgin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

benzer yazılar

Related Posts with Thumbnails