24 Kasım 2006 Cuma

ben mi


bu derin sessizlik niye....


belki de bahsi geçen senin sağırlığındır...


buna artık bir dur demelisin dedim en son ama öyle sarhoşsun kiiii... beni anlayamıyorsun.

.

ben sarhoş olabilirim.. ama bilincim yerinde.. anlıyor musun beni


seni anlıyorum.. burda anlamayan tek kişi sensin...


beni yalnız bırak ben iyiyim... sadece biraz içtim... fazla değil...


bu biraz üç aylık bir biraz değil mi... neden böyle yapıyorsun.. neden anlatmıyorsun kenan.. anlat hadi.. ne yani.. hani biz dosttuk.. beni hiç yalnız bırakmadın.. ben de seni bırakmam...


bana bir şey borçlu değilsin..


bunu kastetmedim... sen.. gerçekten şu son üç aydır bambaşka biri oldun... neden ?

nolduğunu kimseye anlatmıyorsun.. neden...


ben bir yazarım.. ben acılarımla yaşarım...


yazar olmak demek.. acı çektikçe içip içip kendine işkence mi etmek demek...


sen beni anlayamazsın...


neden .. bir yazar olduğun için mi


hayırr...


sarhoş olduğun için mi...


offhh!!! hayır..hayırr....


peki neden... yalnız olduğun için mi.... nedir seni farklı yapan... sen bir yazarsın.. unuttun mu.... sen saygınsın.. yetenklisin.. yıllarca insanlara bir şeyler yazıp verdin.. herkes aynı yerden geldi diyen sen değil miydin.. yıllarca yazıp durdun.. anlattın.. peki şimdi anlatmaya korktuğun bir şey mi var nedir o ? hadi.. ben senn dostunum kenan... lütfen..


herkes aynı yerden geliyor.... ne büyük bir yalnızlık değil mi...


yalnız olduğun için mi bu kadar içiyorsunn...


o da var.. içimden bir türlü atamadığım bir yalnızlık var... ama bilmiyorum... ben hep içerdim... neden şimdi beni rahat bırakmıyorsun...


ben de içiyorum.. ama senin gibi.. sokak ortasında polise sadırmıyorum.... kalp kırmıyorum.. ayyaş gelmiyorum evime.. en azından traş oluyorum.. banyo yapıyorum..


kötü göründüğümü bilmediğimi mi sanıyorsun... biliyorum.. zaten iyi görünmek istemiyorum.. öyle bir dürtü yok artık içimde...


seni bu hale getiren şeyi söyle bana


benim galiba... ben.. ben..ben..ben..ben!!!!! ahmak ben...


bak bunu yanlış anlama ..ama bence hastaneye yatmalısın...ve..


defol git burdan!!!!! defoll...!!!


hep yanında olcam kenan.. yemin ediyorum bunu birlikt..


şimdi - hemen-evimden-defoll!!! DEFOLL!!!!


pekala.... sinirlerin yatışınca.. yine senin yanında olacağım.. bundan kaçamzsın...


.................


görüşürüz.. bir banyo yap... ve.. ve traş ol.... iyi görünmen için diyorum.. biliyorsun.. edebiyat dergileri değil artık magazin dergileri senin bu halini yazıyor.. vasat yazar diyorlar.. kendine iyi bak.. akşam uğruyacağım...

( gittikten sonra...)


( gördün mü koca adam...gördün mü.. ne hallere düştün.. zayıfladınnnn... ayyaşın teki oldun..artık sokaktaki o ayyaş serse..)

kapat çenenii!!!! lütfen sus..... lütfen....yalvarırım..

( neden? hak ediyor musun ki.. en iyi dostunun yardım elini geri çevirdin... onu evinden kovdun.. böyle bir şeyi nasıl söyleye bilirsin he?.. ama pes etmyeceğini biliyorsun.. aynı zamanda da bencilsin.. )

hayır değilim....

( ancak benciller içip içip sarhoş olur... kendi acılarını en yüce yaparlar.. ve işte senin gibi en dibe düşerler..)

susman gerekiyor.. sus....

(üç aydır deliler gibi içiyorsun.. neden ? bana açıklaa.. neden kenan... ?)

çünkü..çünkü bilmiyorum.. kurtulamıyorum bu mutsuzluktan.... tanrı beni çoktan unutmuş olmalı...

( sen hep böyleydin kenan.. acıların.. hassaslığınla kazandın bunca şeyii. yetenğin..senin yeteneğin acı çekmek.. bunu anlaman lazım...)

ben istemiyorum.. hiç bir şey istemiyorum... seni de istemiyorum ..kimseyi istemiyorum git artık başımdan..

( ben senim zaten kenan.. ben senden geliyorum..başka bir yerden değil....)

...........................


nasılsın...


çok üzgünüm .. çok üzgünüm ..


noldu .. neden ağlıyorsun ...... noldu ???


haberleri izlmen lazım...


nolduğunu anlatmaycak mısın.. sen ..ne oluyor allah aşkına söyle...


izlee...


...................

.. VE ÜNLÜ YAZAR KENAN CEVDİT.. BU AKŞAM ÜZERİ SAAT DÖRT SULARINDA KOMŞUSU TARAFINDAN EVİNDE ÖLÜ BULUNDU... POLİS ŞU AN BİR ŞEY SÖYLEMİYOR.. KOMŞUSU AYFER HANIMSA İNTAHAR ETTİĞİNİ SÖYLEDİ... "HAYALİMDEKİ TANRI" , "KIR EVİNDE BİR HAYALET AĞAÇ" VE NİCE KİTABIN YAZARI BU AKŞAM VEFAT ETTİ ..ŞİMDİ DE SIRADAKİ ÜZÜC.....


ahh kenan.. ahhh..

( kim bilir belki de daha iyi oldu...)

sen de kimsin..bu kafamdaki ses benden mi geliyor..

( ben mi..ben kenan...)

???????....

-SON-

yazan: ferhat vural sezgin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

benzer yazılar

Related Posts with Thumbnails