24 Kasım 2006 Cuma

mesih

gün geldi dedi mesihe adam

mesih bunu bildiğini ve anladığını söyledi

ve indi bir şimşekle birlikte yeryüzüne

indi bir şimşek vücudunda bir atla yere

dedi ki ey adem oğulları

ben ki size babamdan bir şey getirdim

merakla sordu insanlar

nedir o diye

tam karşınızda duruyor ya dedi mesih

kalabalık şaşırdı ve ona inanmadı çünkü sınırı vardı herşeyin ve yoktu mucize

mesih onlara söylemedi kim olduğunu

çünkü kimse sormadı

biri vardı ki dedi

ben senin kim olduğunu biliyorum

mesih biliyorum dedi ve adam efendisine yol verdi

gün geldi diye bağırdı insanlara o dur bu sıkıntının sebebi

sıkıntınızın sebebi aplyon'dur dedi

o ki varmakta yahut varmakta dünya dediğiniz yer ona doğru ve soğuk ateşi teninizi yakmadı sadece

ve adam dedi ki ben hep biliyordum bunu ama inanmadım kendime

ve mesih ona çünkü sen o sun dedi ve yol verdi efendisi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

benzer yazılar

Related Posts with Thumbnails