24 Kasım 2006 Cuma

türk filmi

özlemek fenadır..
özlemek
sessini özlemek
kelimeleri..
şştt
dahası yok...

tabi insan kırılınca..
koyuveriyor o an..
özlüyorsun diyelim..
ama senden ses de çıkmıycak
çünkü özledim desen...
bin tane laf...
çekerim hani..
ama eskisi gibi olmaz ya ..
o kötü

hayal
meyal
umut
entrika...
nedir bir brezilya diizisi midir..
hayat brelziya dizisi gibi oluyo kimi zaman..
fakat benim ki daha çok türk filmi gibi
süpriz sonu bekliyorum
var sanıyorum..
ama şimdi bi anadolun altında kalmam lazım ..
bilmiyorum belki türkan çıkar..
beni kurtaracakken kör kalır..
cüneyt gelir..
dövüşebilen tek gazeteci...

şimdi aklımda özlemek vardı ..
ben türk filmlerini izlerken hep bi özlem duyarım...
o kutsal senaryoya..
kimse bilmez..
türkan şoray gerçekten ağlar..
ediz hun.. gerçekten sever..
ya hülya..
bilmem..
ben kimim bilmiyorum..

tabi özlemek dedik en son..
sonu monu kalmadı
yani en son seni az önce özledim..
şimdi bi çalsa ahmet özhan...
sen rüzgarda..
açıversen kolarını..
ferhat desen..
koşsak saatlerce bi ormanda..
ona bile razıyım sevgilim..

özlemek diyorum..
tabi özlerken seni özlüyorum..
tamam ya kızma..
anladık..
biliyorum..
iş işten geçti di mi..
ama dur..
türk filmlerinde olmaz öyle şey..
atlarız ford'umuza doğru düğüne..
nereye
bekle.
daha sana sakladıklarımı söyleceğim senden kalanları...
bekle..
yıllarca sevmiştim ben..
nereye..
hani..
durun
jenerik değil
durun
kapatmayın..
kapatmayın..
.......................................
.......................................
madem öyle
şöyle tam alnıma yazın
son
diye..
mutsuz bittiği belli olsun...

yazan : ferhat vural sezgin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

benzer yazılar

Related Posts with Thumbnails