23 Nisan 2008 Çarşamba

windows live skydrive

windows live skydrive.. çok güzel bir şey.. o kadar sevdim ki, o kadar beğendim ki şu an bile devamlı dosya ve film yüklüyorum... windows live skydrive

uzun zamandır kullandığım usb flash diskime artık fazla cebimde dolaştırmayacağım.. skydrive güzel çünkü tek bir hesaptan home live adresinden giriş yaptıktan sonra erişebiliyorsunuz... bu hizmet tabi bir iki ay önce de vardı sanırım .. ama türkçe olarak yeni başladı hemen hemen.. 5 gb alanınız var... girdiğiniz zaman bir tür kategorilendirme yapmışlar.. belgelerim, videolarım gibi... kendinizde klasör açabiliyorsunuz.. aynı zamanda bunları paylaşabiliyorsunuz ve başkaları da faydalanabiliyor da...

benim blogumun sidebar sütunnun en lattaki ekler bölümündeki gibi paylaşıma açabiliyorsunuz.. bunun içni de html kod veriliyor.. tek seferde 50 mb yükleyebiliyorsunuz.. büyük bir dosyayı parça parça yüklemeniz gerekiyor.. bu parçalama işlemini winrar gibi bir programla gerçekleştirebiliyorsunuz....

sky drive tabi ki daha gelişim aşamasında mı bilmiyorum.. çünkü yukarda "bize nasıl daha iyi hale getirebileceğimizi söyleyin" gibi bir reklam duruyor... yükleme yaparken eğer daha kolay bir yükleme yapmak istiyorsanız karşı taraftan bunun için bir uygulama yüklüyorsunuz (explorer'da) ... zaten servis de explorer üzerinden çalışıyor.. aynı diğer windows hizmetleri gibi (update, one care vb...) ... bu yüklemeyi yaptıktan sonra herhangi bir dosyanızı tutup explorer penceresine sürükleyip yüklemeye katabiliyorsunuz.. bu arada bilgisayar başında otura otura yaratık gibi bi şey mi oldum ben ne ?

1 yorum:

  1. enaam. siteye bi üstten baktım. nefis bişeye benziyo. öğrendiğim iyi oldu. hatta bu gece buraya girmem iyi oldu. aslında sen farkında olmadan çok yarar sağladın bana=D kusura bakma bende iyice dadandım ama çok hoşuma gitti yazıların. sen çok duymuşsundur bunları da ben de söylemeden geçmiyim. çok yaratıcısın he.
    neyse daha sonra da bi alttan da bakıyım siteye.

    YanıtlaSil

benzer yazılar

Related Posts with Thumbnails