15 Nisan 2008 Salı

Dedektif olacaktım





Son günlerde pek bi şey yapmıyorum artık.. yani nedir o derken.. nerdeyse yemek bile yemiyorum... yiyemiyorum... sırf internet ve işte blog... bloga da pek bi şey yazdığım yazım yok aslında ama daha sık çizip yazıcam tabi ben...



her neyse efendim, bilgisayar başında otura otura popom nasır tutarken dün akşam bi dizi vardı cnbc-e de... adını unuttum.. fekat klasik deliller-polisler--cinayet-suç filmi... böyle bir film tarzını klasik yaptım ya helal olsun bana... efenim... işte ben bunu bi yandan izliyor gibi yapıyorum.. bi yandan da bi şeyler indiriyorum, sevdiğim blogları okuyorum felan.. baktım aradan bi zaman geçti.. katili bulmuş bunlar... heh dedim aferim... iyi... neyse dedim şunu da indireyim dedim... onu indir felan bunu indir.. baktım tekrar televizyona bu sefer başkasını sorguluyorlar.. katil oymuş meğer.. eh dedim iyi buldular ya iyi yani... bu arada ben hala indiriyorum ne indiriyorsam böyle sınırsız bağlantı ya... ipini koparmış.. neyse itşe... derken aradan bi vakit geçiyor sigara yakıyorum, gene bi baktım tv ye... bu seferde katil başkası diyorlar... ÜLEN dedim ne biçim polis bunlar... insan insana bunu yapar mı yav.... yeter artık bulun şu katili... bi şeyi beceremiyorsunuz, çektirin gidin burdan diycektim.. tabi durdum.. durdum çünkü bu sadece bir dizi filmdi...



hayaller alemine daldım tabi ben.. ben aslıdna küçükken de böyle dedektif gibi bi şey olmak... dedektif olmak isterdim... böyle pardesü, acaib bi tavırlar.. karizmatik böyle... saçlar sakallar birbirine karışmış.. ağarmış biraz da... herkes sana böyle itimat ediyor.. sen olmazsan hiç bi cinayeti aydınlatamıyorlar... her haltı bu adam yiyiyor.. işini yapmayı istemiyor böyle pek nazlı ama iyi de yapıyor... hiç bi şey kaçamıyor elinden... öyle bi şey olmak istiyordum.. tabi bunun etkisinin çok fazla amerikan filmi izlemek olduğunu ergenlikten çıktıktan sonra farkettim... olsun ama.. hala bile olmak isterim.. ne bielyim böyle kurslar felan olsa amma süper olur... işte dedektiflik bürosu.. felan.."alo kocam kayıp" ," işte burda bayan..","aaaa yatağın altına gizlenmiş" felan.. ne süper olurdu yav... isterdim yaa... niye olmasın hayallerim var benim.. hayal kuruyorum o halde varım... düşünüyorumda arada... evet... ben de seni seviyorum.. tabi canım... neden olmasın olur olur...

2 yorum:

  1. cnbc-e de bir kac polisiye-dedektif türü dizi var.. Yayın akışına baktım zaten aynı tür programları koymuşlar arka arkaya without a trace, cold case, csı:ny; e2 de dexter var odaha bir ilginç o saatlerde

    YanıtlaSil
  2. emrex.. aynen dediği gibi.. bir sürü var bende tam olarak bilmiyorum artık takip etmiyorum zaten :) genellikle film izliyorum sadece... ço kteşekkür ederim yorumun için.. :)

    sevgili cem bey.. kampanyanız için en kısa zamanda cevap vereceğime emin olabilirsiniz...

    YanıtlaSil

benzer yazılar

Related Posts with Thumbnails