22 Nisan 2008 Salı

2008 blog ödülleri

ne kadar güzel bir yarışma aslında... elbette bu yarışmaya bende katıldım, bende üye oldum, oy kullandım.. ama benim ilgimi çeken şey şudur.. "BLOG"...
internet dünyasıyla ve blog denen harika şeyle karşılaşalı çok olmadı elbet... ama bloglar ne de güzel aldı başını gitti... forumlar kominite olarak hareket ederken bloglar bireysel olarak yürüyor yolunda ... bunu diyorum çünkü kralıydı bir aralar internetin forumlar... geriye kaldı şeytanın yanan külleri, o garip homurdanması... şimdi bloglar kutsal kılıcın çekip meydan okuyor iblisin kendisine.. ve şöyle diyor, biz gerçeğiz sen değil... ne dediğmii ben de bilmiyorum gerçekten sadece tenacious d dinliyorum... hastayım bu gruba bu arada... neyse demek isteyip de diyemediğim şey şudur... bloglar bu kalabalık sıkışık toplumda bizim yolumuzu bulmamıza yardım ediyor... ne de güzel yazarlar varmış meğer diyorum.. ne de güzel sanatçılar varmış.. ne de güzel üstadlar varmış işinin piri diyorum... web haberlerinden yemek tarifine kadar onlarca blog var... bence hepsine ödül vermek lazım ya neyse... o kadar param yok.. şştt ateşin var mı... tamam saol fhhh!! puff!!

1 yorum:

  1. bi fırsatım olsaydı da, kafam da rahat olsaydı aslında blog denilen şeyle güzel işler çıkardı. böyle ara ara giriyorum. saçma sapan şeyler yazıyorum. çok sonra yazdıklarımı okuyunca "aman ya rabbi" diyorum ağlıyorum. yok ağlamıyorum o kadar değil.
    neyse yaa.
    ben de şu "blog" kelimesine gıcık oluyorum. sevemedim ya!! sevmiyorum yaa! of ya!

    YanıtlaSil

benzer yazılar

Related Posts with Thumbnails