29 Nisan 2008 Salı

ünlülerle piknik fırsatı

ünlülerle piknik fırsatı yazmışım başlığa ama o yalan yani.. öyle pek bir fırsat olduğu söylenemez.. çünkü biliyom.. bazılarını tanırım.. rabırt de niro olsun.. efenime söylim.. keni rivs olsun.. arnıld şıvanzeneger olsun.. ya da brendin fresır olsun... hepsi birbirinden beter bunların.. anlatayım neden.. geçen hafta efendim biz bunlarla piknik yapıcaz dedik... beni aradılar daha doğrusu.. dediler gelir misin... olum dedim işim var.. aman yok işte sensiz keyfi olmuyor bunun... sensiz hayat adeta mor salkılmlara bezenmeiş fakat kör bir kuytuda felan dediler zaten saçmaladıklarını anladım tamam dedim gelcem... neyse efendim bindim arabaya.. aldım bunları evden bir bir... hepsi bir acaip yav.. neyse doluştuk gidiyoruz arabada biri diyo radyo aç.. öteki ibrahim tatlısesten yalan yalan diye çığırıyo.. zor bir yolculuk oldu benim için...

neyse efendim arabadan indik... bu brendın ile rabırt dedi bizim karnımız tok.. biz yüzücez.. iyi dedim gidin.. arnıldla kenı da.. biz perhiz deyiz diyo... iyi dedim zıkkımın kökü alla alla.. piknik diye tek başıma yapıyom.. çıakrdım sandiviçimi yürüyorum.. arnıldla kenının o iğrenç muhabbetine tanık oldum tabi...
arnıld" olum de bakim.. allah birdir.. de bakim.."
kenı" matriks nedir o zaman onu söyle bana"
arnıld " olüm.. sen manyak mısın ne metriksi..."
kenı " anlatım o zaman.. şimdi böyle ışıltılı felan.. hertarafı yeşil farzet böyle.. kurşunlar felan var.. eğiliyon geçiyon nası süper di mi.."
arnıld " ne diyon lan dallama"
neyse dedim biraz gideyim göl başına.. azcık yüzerim belki serinlerim.. derken.. arkamdan bir inilti... bir hırlama... arkama dönmeden ne olduğunu anladım arkamdakinin.. orman yeşilini yiyen dev kafalı dinazor.. nesli tükenmekte olduğu için pek göremezsiniz bundan.. bana denk geldi.. en iğrenç şeyleri de herkese hiç de hoş olmayan eşşek şakalrı yapmaktır ki.. brendın geldi.. ve aldı bunun kuyruğundan tuttuğu gibi çotank!! çok babayiğit çocuktur.. bi bunu severim aslında... ama bu da saf biraz... olüm diyom.. nerde rabırt abin.. demin göle girip dipten kum çıkarmaya indi.. ee ne zamandır orda.. yaklaşık bir kırk beş dakikadır.. eh dedim allah akıl fikir versin...
ormanda yürürken bi de baktım rabırt orda... ülen dedim brendın mal gibi bekliyor gölün orda dipten kum çıkarıyormuşun... yav dedi boş ver.. tek takılıyom bugün... aklıma geldi bir an... bunun bana iki ay evvelden borcu var... len rabırt hatırlarmısın iki ay evvel benden 20 mil.. dememe kalmadı.. ya edy.. bana bi on milyon borç versene canım... yüh dedim... yüzsüzlüğün bu kadarıı..neyse kazasız belasız bitirdik pikniğimizi bunları çekim sütüdyolarına bıraktım.. bende eve biraz uyumaya.. yani diyceğim şu... pikneğe giderken dikkat edin.. kimlerle gidiyorsunuz.. çok önemli.. piknik çok önemli bir olgudur.. insanların gerçek yüzünün ortaya çıktığı yerdir..

9 yorum:

  1. bu karikatürleri sen mi çiziyorsun meraktan sordum yani :D

    YanıtlaSil
  2. evet hepsini ben çiziyorum teşekkür ederim ilginiz için :)

    YanıtlaSil
  3. çok güzel ya gerçekten çok beğendim yani kişisel fikrim :)

    YanıtlaSil
  4. benim soracağım soruyu serdarca sormuş ehu

    sevimli bunlar yaw

    YanıtlaSil
  5. merhaba, enteresan bir blog, benzeri var mı bilmiyorum. Bana çok özgün ve sevimli geldi.
    Günün bloğuna bir bakayım dedim, iyi ki bakmışım.

    tebrikler, başarılar...

    YanıtlaSil
  6. çok teşekkür ederim saolun.. bende memnun oldum bu durumdan... yorumunuz için teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  7. ayyyyy çok güzel!
    dahaaa çook daha çook çiiiz

    YanıtlaSil
  8. teşekkür ederim rnd yorumların için :) blogumu şenlendirdin.. devamlı çalıştığım için pek yazı atamıyorum bloguma ama atacağım elbet... yazacağım yani :) ve de çizeceğim yine... yine beklerim

    YanıtlaSil

benzer yazılar

Related Posts with Thumbnails