26 Nisan 2008 Cumartesi

çuf çuf projesi

merhabalar sevgili okurlarım.. umarım bugün dünkünden daha iyisinizdir.. lakin değilseniz lütfen bu negatif enerjiyi bloguma da bulaştırmamanızı dilerim... sevgili okurlar bakın bugün aklıma ne geldi... manyak bir proje.. adı da "çuf çuf projesi"... umarım doğru yazmışımdır... bu proje nedir... açıklayalım efenim...
çuf çuf projesi eline geçirdiğin herhangi bir kostümle sokağa fırlama ve kendinle barışık olma projesidir ... neden böyle bir şey.. efenim böyle bir şeye gereksinim duydum.. çünkü dün yine süperman dönüyoru izledim... ve benim kişiliğim yıprandı, ezildi.. yani adamı gördükçe ne bileyim kızlar hasta bilmem ne... film zaten süpermenin çilesi olarak değiştirilmeli.. çünkü adamın uğramadığı eziyet kalmamış.. sizde katılıyor musunuz bilmem ama çok dramatik filmdi.. neyse.. efenim biliyorsunuz aynı zamanda bu ülkede en çok harcama kıyafete yapılıyor... evet efendim.. eğer hepmizin onlarca tişörtü, gömleği, çorabı, kazağı, eteği, şapkası olduğunu düşünürsek ve her defasında değiştirmek için yanıp tutuşuyorsak bana kulak asın.. bakınız betmene, süpermene, örümcek adama... onlar napıyor tek bir kostümle tasaruf yapıyorlar... işten işe.. iştende işe... gazeteden genellikle nedense tüm tanıdığım süper kahramanlar gazeteci oluyor... gerçi ben hiç peter parker'ın "ben basın mensubuyum kardeşim.. çekeceğim." dediğini duymadım.. neyse..
diyom ki şimdi size.. herkes kendine bi kostüm hazırlasın... evet efenim ciddiyim.. hatta bunun için bir kitap bile yazıcam ve bu bir akım olacak, gelin siz de şimdiden destek verin sornadan pişman olmayın...(yayımcıyla görüşmem iyi gitmedi o ayrı) ve bizler o kostümlerle yaşayalım bu hayatı... bakın sokratese tek bir gömlekle bitirmiş... evet sorkates miydi.. neyse onun kostümü de oydu tabi o zamanlar pek böyle renkli iplikler yoktu sanırım... hem bi düşünün herkes sizi tanıycak... "aaa bu şey değil mi len.. uçsuz bucaksız hayalleri olan yakışıklı prens kılıklı adam"... ne güzel değil mi tabi bu kadar uzun isimler bulmayın kendinize.. "ubhoypk man " demek türkçede pek hoş karşlanmaz ayrıca kostüme dikilmez onca harf...neyse kararınızı verin.. herkese kostüm çizicem.. valla çizicem anasını satayım.. buraya her yorum yazana çizicem işte.. fotonuzu da yollayın... ciddiyim.. yollayın.. manyak olcak.. görün bakın ne harika olcak... evet... iyi günler...

3 yorum:

  1. COk ilginc ve güzel bir blog.
    Banada kelebek kanatlari olan bir kostüm lütfen:)

    YanıtlaSil
  2. bana da: arı maya, ibrahim tatlıses, gandalf karışımı şöyle hafif şark havasnda ama seksenleri de andırcak kendi halinde bi kostüm tasarlayıver bari=D

    aa harbi! bi tane çizsene böyle bişe. bakalım nasıl olcak!

    YanıtlaSil

benzer yazılar

Related Posts with Thumbnails