16 Nisan 2008 Çarşamba

Rapidshare Kod Girme

RapidShare'ye girmeye çalışıyorum deminden beri.. daha doğrusu bir şeyler indiriyorum derken bir farklılık farkettim... karşıma bazen sekiz bazen altı tane kod çıkıyordu... tabi ben tüm kodlaarı giriyorum... ama sadece dört hane alıyor... hiç dikkat etmeden deniyorum bir türlü olmuyor... sonra anladım...
"please enter all letter having CAT below."... eğer aranızda hala çözemeyen varsa yazayım buraya.. reimdeki doğrulama kodlarına iyi bakın... hem köpekler var hem de kediler.. sadece kedilerin bulunduğu kodlar girilcek... neden böyle bi şey yapmışlar bilmiyorum... ama gerçekten bana gereksiz geldi.. zaten üyelik olmadan indirmek bir dert... neyse.. zaten çok önemli bir şey değil...

6 yorum:

  1. Teşekürler arkadaşım ben de uğraşıp duruyordum.Bir türlü olmuyordu.

    YanıtlaSil
  2. allah razı olsun kardeş. yarım saattir uğraşıyorum, kafayı yedim.
    bir taraftanda google dan bulmaya çalışıyorum, çözen biri varmı diye... teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. hakkaten çok teşekkurler.sinir olmustum yahu.sımdı mutluyum :)

    YanıtlaSil
  4. Kardeş Allah Tuttugunu Altın Etsin :D Sabahın 8inden Beri Bununla Ugrasıyorum Cok Sagol Tahmin Edemicegin Kadar Yardımcı Oldun :)

    YanıtlaSil
  5. ya bu rapid çok saçmalamaya başladı kediyle köpekle ugraşıyo arkadaş:D

    YanıtlaSil
  6. amaçları insanları bıktırmak, ama aynı zamanda kendilerine bağımlı olduklarını bildikleri için de arada bir "happy hours" diye bir şeyle ödüllendirmek... çok ayzık.. rapidshare dosya paylaşımının tekeli olmuş... ve bunu bilerek de insanları çileden çıkarıyorlar...

    YanıtlaSil

benzer yazılar

Related Posts with Thumbnails