1 Nisan 2008 Salı

Boka batan blogger..

Uzun zamandır ne yazı yazıyorum.. ne de çizim yapıyorum.. bunun üstüne bir de paso bilgisayarda oyun oynuyorum.. bilgisayarı benden çocuk gibi geri isteyen babamsa ayrı bir mevzu... fekat... artık farkına vardım ki blogum gerçekten içler acısı bir hal almış... ne yeni yazı var... ne yeni yorumlar var... ne bir aktifite efenim.. ne bir söyleşi... umarım hepsi zamanla yapılır diyorum... ve yapmaya başlıyorum artıkın.. son bi kaç gündür sadece blogun tasarımıyla uğraştım ve gördüğünüz gibi gerçekten de ... gerçekten de.. neyse ağzımı bozmayayım.. gördüğünüz gibi başlığım "bok" la başlıyor.. ama aslında "bok" bir küfür değildir.. aslında bir gerçektir.. bok arta kalanlardır... bok yediğiniz içtiğiniz şeylerin belki de ruhudur... yani belki de bok bir süzgeçten geçirilmiş en sade gerçekliktir.. o yüzden "bok" u seviyorum.. evet yanlış duymadınız.. "ulan bu adam uzun zamandır yazmıyordu.. keşke hep öyle kalsaydı "diyenler var gibi sanki... ama durun.. kendimdeyim.. gerçekten... şimidi efenim... blogumun bu halini görünce... diğer bloglara baktım... baktım ki onlarda bok gibi.. herkesin blogu bok gibiydi.. yani neymiş.. gayet sade... gerçek.. süzgeçten geçirilmiş... bende bu benzerliğie sadeliğe dayanamadım... gaza geldim... ve blogumun ağzına bir parmakta ben bok çalayım dedim.. unutmayın ki o kadar çok bok kelimesini kuallandım ki... google de bir ay içinde siz bok diye aradığınızda boka basçağınızın garantisini verebilirim.. ya da işte öyle bir şey...



şimdilerde aklıma yeni dahiyane fikirler gelmekte... aslında bu işi profosyönel olarak bile yapabilirim.. nasıl mı.. bilmiyorum gerçekten böyle zor sorular sormayın bana... ama blogumu seviyorum.. blogger'ı ise ayrı seviyorum.. draft blogger'ı ziyaret ettim de bugün... değişiklik var.. google araçlarını ekleyebilme gibi.. bu gerçekten güzel olmuş.. ordan burdan kodlarla şey yapmamamıza gerek yok gibi nerdeyese.. çünkü o kadar çok araç var ki.. ama diğer yandan blogger blogger işte... mahsus diyorum blogger diye ya.. google de çıkayım diye... draf blogger dedim yine işte aha.. buyrun... azcık da google diyeyim de iyice havam olsun gız.. :)


hadi pa-payy!! itici olasım geldi.. çok pardon

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

benzer yazılar

Related Posts with Thumbnails