21 Nisan 2008 Pazartesi

Pippa Bacca

çok taze bir olay.. kötü bir olay... kimsenin başına gelmemesi gereken bir olay... bu habere baktıkça üzülüyorum ben gerçekten... bakıyorumda gerçekten de insanlığın çivisi çıkmış... insanlık çoktan çizgisinden kaymış... nasıl bir sistem yapmak gerekir ki kimse suçlu olmasın... suç işlemeye gerek kalmasın... ya da nasıl bir yaratılış hatasıdır ki insan bu kadar suça meyilli olsun...

bu olayın duyulmasından yaklaşık bir iki hafta önce arzuyla bu konudan bahsediyorduk... gülüşüyorduk bi konu hakkında derken söz Pippa Bacca'ya geldi... dünya turunda olan italyan sanatçı türkiyede kaybolmuştu... gebze semalarında.. ben izmitliyim.. yalova izmit.. ikisi arasında mekik dokudum yıllarca.. gölcük, karamürsel, değirmendere, kandıra, kocaeli... ve gebze... bize yakın... ama inanın bunu söylemek istediğimden emin değilim; yine de söyleyeceğim... arzuya şunu demiştim: eğer gebzede kaybolduysa arzu, kesin bir kamyon şoförü onu arabasına almış, (söylemek istemediğim o şeyi yapmış), ve öldürüp bir yere atmıştır.. dediydim... iki hafta sonra bu haberi izledik.. gerçekten de üzüldüm.. hele ki Pippa Bacca'nın o fotoğraflarını görünce... içim daha da bi sızladı.. çünkü o kadar saf, gözleri o kadar ışıltılı ki, aynı benim sevgilim gibi...sonra yakalandı haberleri, o boku yiyen adamın görüntüleri... izledim... bir gazeteci çocuk şöyle diyordu..
"size yapma, dur dedi mi... italyanca mı dedi ingilizce mi, yoksa türkçe mi"
lafıyla adamı ne de güzel dövüyordu... ama yetmiyordu işte... insan eliyle boğmak istiyordu böylesine ruhsuz hayvanları.. haber devam ediyordu.. bu boku yiyen ruhsuz hayvan... Pippa Bacca'nın ırzına geçtikten sonra gelinliğini üstünden çalıyordu... arkasında hiç bir delil bırakmamak için (sperm gibi)... ama o kadar kaygısızdı ki evinde duruyordu gelinlik hala... ve Pippa Bacca' nın cep telefonu... aç gözlü bir hayvan...

gizliyorum haberleri de böyle, bir de eğilmiş yüzünü saklıyor.. gerçekten utanıyor muydu.. gerçekten utanıyor muydu... sanmıyorum... onun için sıradan bir şeydi belki de... onca hırsızlık suçundan hüküm giymiş biri için utanılcak bi şey değildi yeniden hüküm yemek...
şimdi bir şey söyleyeceğim ama belki biri kızacak... italyan bir sanatçı yerine bir türk kızı ölseydi ne olurdu acaba başka bir ülkede... ölen türk kızının bu yaşadıkları, ailesini nasıl etkilerdi.... nasıl feryat ederdi... ama Pippa Bacca'nın ailesi dünyanın çivisinin çıktığından haberder olmalı... ya türkiyede olacaktı böylesine üzücü bir olay yahut başka bir ülkede... nasıl bir sistem getirmeli ki bu dünyaya insan oğlu hiç suç işlemek zorunda kalmasın... eskiden din vardı... ama din saptı kendisi katil oldu, elleri kesti,, tecavüze uğrayan kıza iki yüz kırbaç cezası verdi, başka dinden olanların bağırsaklarını döktü, kafalarını kesti, yağladı ve yaktı... nasıl bir sistem lazım ki insan oğlunun yediden yetmişe her bireyi mutlu, gelecek kaygısı olmadan yaşayabilsin.. ve kimse barış için üstünde gelinlikle bir mesaj uğruna yol tepmek zorunda kalmasın, ölmesin.. bu imkansız... barışı getirmek için de kesinlikle bu saatten sonra kan dökmek gerek yine... yazık.. geridönüşümsüz bir yoldayız.. düzelmiyor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

benzer yazılar

Related Posts with Thumbnails