13 Nisan 2008 Pazar

Garip blog adresleri


gerçketen ilgimi çeken bir şeyi yazmak istedim.. garip blog adresleri.. aslında sadece blogger üzerinden baktım bunlara.. çok enterasan adresler buldum.. tabi bunların çoğu terkedilmiş bloglardı... ama isimler gerçekten ilgimi çekti... benim blogumun adıyla bol bol dalga geçiyorlardı zaten bazı arkadaşlarım.. ben de bir merak ettim ve birazcık kurcaladım.. çok emek harcamadım tabi.. süper bi şey de bulmuş değilim.. ama paylaşmak istedim... bazı adresler birazcık müstehcen... bazıları tartışılır...
işte sıralıyorum.. hatta kategorilendirdim..

hakaret tarzında olanlar; salak , beyinsiz , geri zekalı , angut , orospu , kız kurusu , ahmak ,

biraz daha farklı kategori bunlarda.. gerçekten arka arkaya koyuldukları zaman enterasan.. doktor , oha , blogsuz , bismillahirahmanirahim , allahsız , şeytan , gece lambası , kilot , şımarık , cici , kadın kokusu , ahlaksız , tecavüz , zatüre , sigara , kimliksiz , soy ağacı , trafik , tayyip , burak kut ...

bir de renklerle var ki bu hoşuma gitmişti... beyaz , siyah , mavi , yeşil , kırmızı , sarı , lacivert , pembe , gri , kahverengi ...

Objelerde var ki... aslında daha çok bulabilirdim.. ama fazla aramadım tabi kii.. :) ;saat , ayakkabı , kalem , silgi , monitör , klavye ...

akrabalık derecesine göre... :) ; yeni gelin , kaynana , kızımız , oğlumuz , anne , baba
bunlarda hayvan isimleri; öküz , köpek , kedi , inek , maymun

ve son olarakta tatlı bloglar.. :)
jelibon , şekerci , kurabiye , çikolata ...

bu blogların bazıları hiç kullanılmamış.. bazıları yabancı blogar... ama isimleri enterasan geldikleri için burada paylaşmak istedim.. sevgilerle.. eğer sizin de enterasan blog isimleriniz varsa... paylaşabilirsiniz...

2 yorum:

benzer yazılar

Related Posts with Thumbnails