31 Ocak 2007 Çarşamba

canım sıkkkııııınnn!!!!

şimdi canım sıkkın .. açık bırakılan odanın kapısını gürültülü bir şekilde kapattım... bu lanet olası yazıyı da zaten kimse okumaz.. kendime yazıyorum yani.. iyi.. neyse... canım sıkkın işte bilmiyorum ne bileyim ben nedir bu sıkıntının sebebi.. her şeyin sebebi var.. bilmiyorum... belki vardır geçmişimde yatan bir neden gizli gizli kurcaladıktan sorna psikolojimi kıs kıs gülüyordur adi anılar... bilemiyorum.. küfredesim var.. ama etmiyeceğim.. şimdi birazdan aşağıya inerim.. bir şeyler yaparım.. naparım mesela.. sobayı yakarım.. bulaşıklar toplanır.. anne yok bizde.. neyse.. bulaşıklar toplanır.. giderim banyoya.. saçlarımı yıkarım.. çok sıkılırsa canım canıma kıyarım... sonra aşağıa iner tv den güzel bi film felan bakarım.. yoksa açarım cnbc-e yi... iyi o... güzel şeyler veriyo.. nerde kalmıştım.. tv... o da yoksa .. açarım müzik çalarımı takarım eminemi dinlerim... kola alırım ama yok kola.. çay alırım bi fincan.. bi de sigara yakarım.. işte sonra bir tane sandiviç yaparım... sonra kendimi asarım... ardından tekrar bulaşıkları yıkarım... geçerim tv başına zorlarım kendimi izlemek için herhangi bi şeyi... olmadı.. o da olmadı.. olmadı.. neyse.. olmayacak demek ki...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

benzer yazılar

Related Posts with Thumbnails