31 Ocak 2007 Çarşamba

tavşan sanıyordum kendimi ben...


evet itiraf etmem gerekirse.. ben küçükken kendimi tavşan sanardım.. bu komik bi şey.. yani insana aptalca gelebiliyor.. herkes kendini astronot felan sanardı herhalde.. ya da bir süper kahraman.. ama ben kendimi tavşan sanardım.. ve insan olduğumu öğrendiğim de garip olmuştum.. hiç bu aptallığımı çaktırmamalıydım diyordum içimden... yüzümün ateş içinde yandığını hatırlarım.. şimdi siz diyeceksiniz ki hiç mi aynaya bakmamaıştın... aslında baktım.. ama kulaklarımın bir gün çıkacağını sanıyordum.. ve buggs bunyy denen şahsiyet.. benim idolüm gibi bi şeydi.. ehe.. :D oh bee.... ama belki de hala tavşan olabilirim.. neyse.. geçtim bu konuyu... herkese söylemeyin... aramızda kalsın sonra dalga geçerler felan...

2 yorum:

  1. annem sen tavsanlarin baska özelliklerine sahip misin ki kendini öyle saniyodun..? :) gerci benziyosun biraz, cok tatlisin sen de tavsanlar gibi ayni.. :)

    YanıtlaSil
  2. valla işte o zaman ben küçük bi insandım .. kendimi tavşan sanıyordum.. ama öyle normal geliyordu ne bilim.. safça birazcık :D kulaklarım ne zaman çıkçak diyordum mesela başımın üstünde... sonra anladım ki.. ben tavşan değilmişim..

    YanıtlaSil

benzer yazılar

Related Posts with Thumbnails