26 Ocak 2007 Cuma

tanrım lütfen

tanrım lütfen bana yardım et...
lütfen bana kolumu kaldırabilmek için güç ver...
lütfen bana sesimin çıkması için ses ver..
bana yürek ve.. ve sevecek biri ver..
bana sevilecek bir taraf bağışla...

tanrım beni bağışla....
beni bağışla ki insanları bağışlamasını öğreneyim...
tanrım bana iyilikler ver...
ver ki onları paylaşabileyim...
tanrım bana yetenek ver...
ver ki varlığını kanıtlayabileyim...

tanrım beni taştan yarat...
yarat ki kalbim böyle kırılmasın durmadan..
incinmeyeyim...
tanrım beni sudan yarat...
öyle bir nehir olayım ki tarla tarla dolayım...
nimet olayım... ulaşır olayım...
tanrım beni ışıktan yarat...
her karanlığın o sonundaki aydınlık olayım

tanrım beni unutma...
unutma beni ki yalnız kalmayayım...
tanrım beni unut.. unut ve başkalarını hatırla..
onlar belki de benden daha muhtaç sana...

tanrım beni aslan ilan et...
insanları dize getireyim...
onlara lider olayım...
tanrım beni bir karga ilan et...
en güzel şeyin hiç umulmayan olduğunu kanıtlayabileyim...

bana yol ver tanrım...
o yollardan peşine düşeyim...
bana ateş ver..
gerekirse kendi cehennemim olayım...
bana cennetten bir yer ver tanrım..
öyle bir yer olsun ki cehhennemden tutup çekebileyim onları cennete...
affetmen için...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

benzer yazılar

Related Posts with Thumbnails