30 Ocak 2007 Salı

ed'in günlüğünde... binanın tepesi

_evet sevgili izleyiciler... gene harika bir haberin eşiğindeyiz.... eşiğindeyiz olmadı di mi?
_abi devam et kayıttayım
_evet şu an bir binanın tepesindeyiz.. peki burda ne işimiz var bizim.. işte size bunun cevabını doğan bey verecek
_yaklaşmayın atlarım!!!
_evet gördüğünüz gibi doğan bey 20 katlı bu binadan atlamak istiyor.. doğan bey?
_uzak durun dedim atlarım!!
_tamam!! aman diyim.. çekildik..
_O KADAR DEĞİL LAN!! ATLARIM...
_ta-tamam... sakın.. böyle iyi mi..
_ evet
_doğan bey.. neden kendinizi öldürmek istiyorsunuz..
_eşimle boşanıyoruz....
_evet sevgili izleyenler.. gördüğünüz gibi gerçek bir aşıkla karşı karşıyayız..
_ne aşkı ya? ne diyon sen?
_anlamadım...
_eşimle boşanıyoruz dedim..
_yani..?
_boru gibi nafakayla geldi.. arabayı evi istiyor..
_o-şimdi anlıyorum.. tabi zor durum... biliyorsunuz kadınlar zordur.. kadınlar kitap gibidir..
_benim ki daha çok parşömen gibi.. bunu ona da söyledim..
_hımm.. neden ayrıldığınız anlaşılıyor..
_anlamadım..
_iyi demişsiniz diyorum..
_ver şu mikrofonu bana çabuk...
_tabi-tabi buyrun..
_ULAN KADIN!!!
_bağırmanıza gerek yok... mikrofon o mesafeden de sesi iyi alır..
_sus yoksa atlarım
_tabi ne demek...
_benim var ya .. ömürümü yedin.. senin için feminist derlerdi.. aman doğan evlenme başın yanar .. güzel çocuksun.. gel etme sana hikmet amcanın kızı süheylayı yapalım dediydiler.. ama ben hayır onu seviyorum demiştim.. feminist değil demiştim.. yaktın beni... adi kadın.. lan!!! DÜŞÜYOM... DÜ-DÜŞÜYOAAMM... TUTUN LANN!! İMD... EAHEE.. LLEANN!!!!
_ismet görüyor musun adam düşecek..
_abi ruh hastası mısın.. tutsana...
_bu adama çok üzüldüm... bırakalım da özgür kalsın..
_abi abiiaaAAAAAAAAA!!!!
_laann!!.. tuttumm.. ismet kıpırdama tutttum.. noluyo lann??
_abi mikrofonun kablosu adamın ayağına dolanmış... kabloda kameraya bağlı.. sakın bırakma...
_ellerim kayıyor ismet.. hepimiz birden gitçez şimdi.. daha fazla tutamıycam... ahh!! ellerim.. bırak kamerayı bari biz kurtulalım..
_kattiyen olmaz..
_neden
_bu kamera kaç milyar biliyor musun... oyarlar beni.. sen beni bırak en iyisi..
_lan manyak mısın..
_bırak beni abi.. ve sevgilime de şunu söyle benim için.. " okahraman bir kameramandı"...
_madem öyle diyorsun.. madem gerçekten istiyorsun.. aha da bıraktım işte...
_ ya da bırakamaaaAAAAA!!!!
_e bıraktıktan sonra dedin..
GÜMP!!!
_haberde gitti iyi mi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

benzer yazılar

Related Posts with Thumbnails