30 Ocak 2007 Salı

bu explorer ne ayak arkadaş.. neden fire fox süper...

yav vallahi delircem.. yemediğim kafayı yedirttiler.. bende kafa atıcam ama en sonunda.. ne bu lan.. bill gates.. sana sesleniyorum bu ne yaa.. bakın görün ikilemi arkadaşlar.. aha bu da benim kampanyam olsun.. alt tarafı yaptığım şudur... (h4)BURAYA Bİ ŞEY YAZIYORSUN...(/h4) .. bunu yaptığım zaman... neden ama neden bu lanet kodlar normalde küçük göstermesi gerekirken yazımı neden gomecen gösteriyor.. sebep??... sebep ??? allah allah sebep diyorum bill gates ?? ses yok mu ahanda gösteriyorum resimli görün arkadaşlar... görün işte..hem de gördüyseniz.. benim sevimli kutucuklarımın kenarcıkları hep mavi... sebep ?? neden?.. çünkü o an EXPLORERDEN bakıyorsunuzzz... yaa bi de bunun... fire fox lu halini görelim.. bu arada resim büyük için resme çekinmeden tıklayın.. aradaki farkı görün...

gördünüz di mi fire fox da doğru çalışan kodlar explorer da rezalet.. bunu bi de herkese sordum denettirdim.. aynı sonuç... şimdi sorum şu olsun... kod (h5)naynaynay-nay bill(/h5) olduğunda yazı küçülür mü bir (h2)naynay da naynay bill sana(/h2) ye göre

explorer test edildi.. ama onaylanmadı kanımca...
fire fox test edildi onaylandı... herkes özgürdür.. bill amca.. dava felan açıcam dersin diye...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

benzer yazılar

Related Posts with Thumbnails