1 Şubat 2007 Perşembe

ablişş...


evet ki ne evet.. demet ablamın bana kargo ilegönderdiği süper ötesi bi şey geldi.. tarot kartıları.. evett... süper bi şey.. siyah kadife örtü içinde sakladığım bu kartları.. işte ben baktım.. kartlarda.. manyak.. işte kartları saklıyorum şimdi.. bakıyorum bi de kitapçığı var ama süper ötesi gerçekten... yav heyecandan dedim.. bakim bi .. salak oldum bakamadım.. yarım kaldı fal.. :) ama bir türlü bulamamıştım ben bu tarot destesini.. hem zaten bu tarot'un hediye edileni iyiymiş.. öyle derler.. miş.. ben mutlu ve sevindirik bi insan oldum şimdi heheyy-hey-heyy!!!....


işte uzun zaman önce ilk benim aklıma estiği gün.. sanırım askerdeykendi.. dedim almak istiyorum.. ankarada görmüştüm.. alacaktım da bölükte öyle şeylere izin vermezler.. alırlar.. el koyarlar.. allah korusun pişti oynarlar.. ne olur olmaz.. teskere günü aslında alacaktım.. ama teskerieyi aldığım gün kendimi çayırlara salınmış bir deli dana gibi hissettiğim için unuttum .. evet.. ne aksilik.. işte yalova gibi bir yerde felan ya da izmit te felan.. dedimki kankilerimie.. ( müritlerim :D ) dedim bulun bana tarot destesi... tarot destesi bulun bana... çıldırtmayın adamı.. ama bulamadılar.. ya da buldularda sakladılar benden... neyse derken geçen gün ablam benim ankaraya emrenin yanına gitmiş.. ilginç bir buluşma enteresanlıklarla dolu bir gün yaşamış ablam o gün... neyse efenim.. bir tarot destesi hediye etmiş ablama emre.. peri tarotu sanırım.. ilginç bi şeymiş.. diyo ki ablam.. "rüyalarıma giriyor bu kartlar.. şekillerini bi görsen.. acaibler.." diyo :D .. bana da WAİTE destesini gönderdi ablam.. kocaman kartlar.. çok garip.. ilginçler.. çingene tarotu da var aslında onlar da acaibmiş.. neyse.. efenim aldım ilk kartımı çekim dedim.. ilk sabah .çektim.. ne mi çıktı.. ölüm kartı.. neyse dedim.. ben en iyisi bu işi öğrenim ondan sonra.. derken bizim bi damla var... candy girl kendisi.. ona da bakim dedim.. aynı kart ona da çıktı.. ölüm kartı.. tabi ben ona.. a-aaa bak bana da çıktı sabah.. demedim.. birilerini öldürüyorum gibi hissettim iyi mi du bakim tekrar çekicem kart kendime.. acaba en iyi kart hangisi.. köşesini kırıp hep onu kendime mi çeksem felan.. şştt o ne öyle... tarotla hile mi olur di mi yani :) hadi bakim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

benzer yazılar

Related Posts with Thumbnails