11 Ağustos 2007 Cumartesi

eski yazıları yayınlıyorum..

_evet sevgili okuyucular.. şu an canlı bir olay mahelinden yazıyorum bunları.. dakika dakika not tutuyoprum.. şimdi eve girdim.. evet gördüklerimi aktarıyorum.. bir yatak.. yatak demeye bin şahit lazım.. bir dolap var.. eski .. üzerinde eminem psterlerii. bir de..
_ pardon birader..
_buyrun..
_ napıyon sen..
_olay mahalini inceliyorum.. evet sevgili okuyucular.. sanırım cinayet silahı da bu.. bir tabanca ..tam olarak ne old...
_ yav bak hala..
_noldu ki..
_ e- afedersin ama suç delillerinin içine ettin..
_hadi yaa..
_ evet ..
_özür dilerim bilmiyordum.. evet sevgili okuyucular.. işte şimdi de cinayet işlenen odaya geçiyorum.. gerçekten de çok üzücü.. yerde hep kan var.. ve bir de yarım bir döner var burda... ısırılıp bırakılmış.. gördüğünüz gibi katil ne kadar cani ki cinayet işlemden önce belki de.. kurbanın önünde döner yemiş anlaşılan..
_ bunları nasıl yazıyon..
_nası yani anlamadım..
_ la olum o döner benim.. adamı hasta etme..
_pardon ben onu şey sandım.. neyse kayıtlardan çıkarim bari..
_töbe estağfurullah töbe töbe... kim aldı içeri seni gülüm yaa.. heğ.. adını ver bana onun..
_valla kapıdaki görevliye dedim.. yazım için gerekli araştırmam lazım.. görmem lazım.. tamam birini göndercem yanına sen gir dedi..
_ tamam o biri gelmediğine göre ben eşlik edecem..
_tabi .. saolun..
_ sağ kalan olmadı..
_efendim..
_ diyorum sağ kalan olmadı... adam dördünü de vurmuş afedersin..
_yapma yaa.. yazık üzüldüm..
_ illa ki..
_evet sevgili okurlar şimdi mutfağa geçiyorum.. gördüğünüz gibi.. eğğ. şey pardon bi şey sorcam..
_ sor gülüm..
_bu çay..
_ evet.. biz demliyoz.. içeceksen sana da koyim..
_e- ama olay mahali falan dediniz o kadar.. bu çayı burda dem..
_ ya yerim olayını.. ya allah aşkına çaysız olur mu yaa..
_olmaz mı..
_ olmaz tabi gülüm.. sen kahvecisin galiba..
_evet..
_ anlaşılıyo tipinden zaten
_pardon. ne varmış tipimde..
_ işte senin gibi tipler hep kahve içer..
_eğğ.. bu bir suçmu
_ mis gibi rize dağları dururken.. ayıp tabi kardeşim..
_sizinle bu tartışmaya girmeyeceğim.. evet gördüğünüz. gibi sevgili okurlar burda balkonda da pek bir şey yok.. sanırım kurbanın çamaşırları var... çorap falan..
_ baksana kurumuşlar mı.. sabah astıydım..
_efenidim..
_ çoraplar benim.. bak bakim kurumuşlar mı.. elle bakim.. merak etme temizler.. iyice yıkadım..
_e.. iyi de
_ olay mahalli di mi
_evet..
_ ya yerim olay mahalini.. evde sular kesik.. hiç anlamaz zaten sizzin gibi tipler bizim halimizden..
_pardon şimdi siz kimsiniz biz kimiz..
_şimdi biz.. biziz.. siz de siz oluyorsunuz.. yani sizin gibi tipler..
_saolun valla..
_ yok dedim ya.. dördü de...

-SON-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

benzer yazılar

Related Posts with Thumbnails