11 Ağustos 2007 Cumartesi

eski yazıları yayınlıyorum..

evet sevgili okurlarım.. bugün sizler için o çok meşhur altıncı his teknoljisini konu aldık.. bu altıncı his teknolojisini kim icat etti.. kimin aklına geldi.. işte onun yaratıcısı olduğunu iddaa eden bir tükle bir likteyiz
" merhaba mahmut bey.."
"ohooo merhaba nerdesiiniz yav.. iki saatir bekliyem.. giyinmişem..gömleğin yakası kirlencek.. de haydinn.."
" evet.. altıncı his teknolojisini kendinizin keşfetiğini söylüyorsunuz.. bu nasıl oldu.."
" şimdi benim hanım.. böle acaib bi garı.. köydeygen de bi sürü şey derlerdi a- bunun için... cinli derlerdi..
ama değil.."
" evet anlıyorum..."
"neyse efendim geçen ay. bu gelmiş bağa diyiyki.. : bey bak yan komşu karı koca ayrılcak...yahu dedim.. hatice gendine gel.. ne alakhası var di mi.. ertesi gün.. gece yarısı yan taraftan bi gürültüler goptu.. dedim goş bardak getir.."
" neden bardak.."
" çünkü yan tarafta ne oldugunu bilmeliydim.. böylece benim garının haklı olduğunu öğrencektim.. ki öyle de oldu.. amma nası bi gavga annatamam.. yayından sonra anlatırım size.. garı goca gavgası görmemişiniz siz.."
" evet efendim.. lütfen devam edin.."
" heh... bu garının anladım ki.. altıncı hissi çok guvvetli.. yahu her b..ku biliy bu garı.. diyiyki.. ahanda burda deprem olcak. oliy.. mehmet efendi sakat galvak.. galiyy... her bi şeyi biliy.. dedim hanımm.. sayısalı bil bi gere de.. söyle bağa ragamları oynayak.. yok diyiğ... adam gibi git çalış.. e -haklı..."
" hımm.. gerçekten eşiniz çok .. ilginç.. psişik yetenekleri var demek ki.."
" la sen ne biçim koişiysinnn.."
" yok efendim.. öyle değil.. paranormal yani.."
" heeğğüü.. desene.. para normal.. para zaten şu anda anormal bi şekilde akiy.. millet hasta oldu bu teknolojiye.. ben yaptım ihi..."
" tam oalrak nasl çalıştığını anlatır mısınız acab.."
" anlatim.. şimidi he örneğin.. buzdolabı.. di miğğ.. gidiyisin. goyiysin sütü.. hemme anliiyy.. diyiy ki : ha- bu ögüz gene sütün ağzını açık koydu bu süt ekşiycek.. ...sonra uyarı veriy sesli olaraktan.. llooooo..!!! süt ekşiiiiiiyyy!!! diyerekten..."
" vay canına gerçekten ilgin.. bunları türkçe mi söylüyor..."
" tabii.. hemide benim sesüm.... ihi.."
"yani bu teknoloji ürünü ev eşyalarından alan her bir tüketici sizin sesinizi duyup rahat içinde işine devam edebilecek.."
" he öyle anlamişin..."
" evet sevgili okurlar.. işte bir kez daha bir röportajın sonuna geldik.."
" la oglim... hani resim falan çekiydin sen.."
" çekmiycem çizicem.."
" eyi.. adam gibin çiz e - mi.."
" elbette.. "
" ceketi kırmızı çizme.. lacivert çiz sen.. beğenmedim .. lacivert oslun.. "
" tabi.."
" bi de traş olamadıydım.. sakalları da traş olmiş bi şekilde çiziktir e-mi.."
" iyi günler.."
" e eyi günler.. de hade..."

-SON-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

benzer yazılar

Related Posts with Thumbnails