11 Ağustos 2007 Cumartesi

eski yazıları yayınlıyorum..

geçen seneydi sanırım.. napıyordum ben o ara.. heh!! iş arıyordum tabi yaa.. aranıyordum kısacası iş diye.. yoktu iş bana.. çünkü işim olmazmışş.. öyle diyorlar. bi de bana her neyse.. dedikodu yapmiycam.. geçen sene bir Şirkette eleman alıyorlarmış.. valla dedim ben de bir gidim bakim.. forum morum dolururz olur biter.. her neyse.. gittim fakat kapı da bir güvenlik görevlisi var... kendisinin yanından geçtim tam geçerken.. " hımmhh..huffhh..puffhh" dedi bana.. dedim " efendim.."
" hiçç.. noldu iş için mi geldin herkes iş için geliyor bu ara.."
" evet.."
dedim ki ... hani baktım binanın dışında bir tabure de oturuyor.. hava zatten soğuk.. affedersiniz adamın.. neyse.. dedim ki " needen burdasın hava buz gibi üşümüyor musun "
vay baba demez olaydım.. başladı anlatmaya.. dinleyin..
" yav bizim güvenlik kulebisi yok.."
" heeğğ e aldırın o zaman"
" vardı zaten"
" e- ama demin yok dedin.."
"evet.. çünkü yok.."
" abi anlayamıyorum... nası yani.. bir şey ya vardır ya yoktur.. hangisi.."
" aslında vardı ama nöbetçi tuvalete gittiği bir an söküp götürmüşler.."
" hadi yaa.. kimmiş o çaldıran nöbertçi merak ettim şimdii.."
" ben.."
" eğğ.. nasıl yani.. abi peki nasıl çaldılar.. usta hırsız bunlar galiba heğ.. "
"valla afedersin o gün üşütmüşüm çok karnım ağrıyordu.. ben tuvalletteydim.. seslerden bir şey olduğunu anladım fakat.. daha işim bitmemişti.."
" heğğ.. kötü bir günündü demek.."
" durr dinle.."
" tamam.. "
" ben gittim ilk önce tuvalete.. bu o gün yedinci çıkışım... .. tam işte o akşam gircem tuvalet kağıdı bitmiş gittim aldım falan biraz geçti tabi.. dedim herhalde yok iyi dedim.. orhanın yanına gittim çay aldım... dışarı çıtkım girdim kulübeye derken.. bir anda bastırmasın mı bu beni.."
" hayırdır inşallah "
" koşarak gittim .. afedersin az daha kapağa.. yani o derece.. bir rahatladım bir rahatladım... derken birileri bir şeyler yapıyor sanki ses duyuyorum.. tangır tungur.. dedim aha olum içeri birileri giriyo.. "
" hadi ya çok heyecanlı.. "
" sonra işim bitti hızlıca ellerimi yıkadım ki ellrimi yıkamdan asla.. temizlik imandan gelir.. di mi.."
" evet abi.. aynısını bende yapıyorum.. imanlıyız biz.. "
" ulan bi baktım dışarda kulübenin yerinde yeller esiyorr.. bi de kaldırıma çay bardağımı yteybimi bırakmışlar.. dedim iyi fakat bi baktım çayımı içmiiş de bırakmışlar.. bunu görünce moralim nasıl bozuldu.. annatamam"
" hadi ya "
"orhanın yanına gittim.. dedim kulübeyi çaldılar napçam şimdi.. dedi.. bi şey olmaz.. iyi içinde değildin.. doğru diyordu ya içinde beni de götürselerdi.."
" haklısın.. onu bile yaparlar.. "
"aradan iki gün geçtii.. kulübeyi biz unuttuk..."
" hımm.. "
" fakat o günlerin ardından gene benim tuvalet bastırdı ki hiç sorma..gittim tuvalete.."
" zor yetiştin tabi.."
" tabi.. her neyse ben tuvalletteyim.. dışardan sesler gelmeye başladı yine.. aha dedim birileri geldi... "
" hadi yaa.. bu sefer kimmiş..."
" dışarı bi çıktım bir de ne görim.."
" ne gördün.. "
" hadi bakim sen zeki birine benziyorsun.. sen söyle.."
" ney bilmem kii.. "
" benim kulübe.."
" oha "
" ama paramparça bir şekilde geldi .. şimdi tamirde.. "
" e- iyi abi ne gzel geri getirmişler.. güzel güzel.. e - peki ceket niye giymiyon abi bu soğukta.."
" hani bu kulübeyi o gün geri getirdiler ya.."
"evet.."
"ben o gün dışarı çıkmıştım.. ceketimi de parmaklıklara asmıştım.. "
" onu mu çaldılar..."
" evet.."
" hadi yaa.. neyse yenisini alırsın.."
" ya buzdolabı ya televizyon.."
" nası ..anlamadım.."
" ceketin cebinde postayla gelen fatura vardı evin adresi .. bir de evin anahtarı..."
" abi inanmıyorum "
" yani bir kulübe yüzünden nelerimden oldum.."
" üzüldüm.."
" evet.. neyse.. sen gir de formunu doldur.."
" evet.. saol .. abi koaly gelsin.. umarım her şey iyi olur .."
" umarım.. ben de bu arda bir tuvalete uğrim.."
..........
- SON -

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

benzer yazılar

Related Posts with Thumbnails