11 Ağustos 2007 Cumartesi

bi fena oldum

sevgili okur şimdi diycen bu adam... ne diyor...ah bi bilsen.. geçen sene oldu bu..
minibüzle dershaneden dönüyorum.. ne güzel şık giyinmişim.. işte ne bilim her şey hoştu aslında..
minibüse bindim ki minibüsler bir derttir kocaman bir dert..inmesi dert binmesi dert.. yağmur nasıl yağıyor annatamam... minibüse dedim " kaptan sen beni burda indir.. indircen mi.?".. kaptan durdu.. kendisine hadi kaptan eyvallah dedim indim derken wroohhmm !! diye bir anda daha ben inmeden gaza bastı.. sanki o eyvallah diyen ben değilim.. o kadar iyi davrandım neyse.. bir adım attım ki o ne!! dev bir çukur ağzını açmış beni bekliyor ki maalesef ben de bir adım ileri atarak ağırlığımı vermiş oldum.. ama peki ben o çukura düştüm mü..? tabi ki haıyr.. ona girmemek için sol ayağımla zıpladım ve sağ ayağımı ileri attım fakat.. inanmıycaksınız ama oraya da çimento dökmüşler.. e tabi çukura girmim derken ona girdim fakat dizime kadar.. nasıl kortuğumu anlatamam.. eğğööö!!! gibi bi ses çıkarıyordum ki... taşa takıldım ve düştüm.. hem de çamur oluğuna diyorsunuzdur ki bu kadar bahtsızlık olmaz.. artık daha neler... olur efendim.. benim adım adolf... yani sırf ben o gün ordan geççcem diye o çukuru kazıp o çimentoyu döktüler.. benim duydular ya güzel giyindiğimi.. kızlara hava atçağımdan da değil .. ne atçam.. hıhh!!.. ama eminim bu bir komploydu.. eminim o yol çalışmasını yapan adamlar şöyle dedi.. " nıhahaha..humamauhahaa!!! " dediler.. sevgili okur.. allah var.. daha neolsun di mi..
sevgilerle..

yazan : ferhat vural sezgin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

benzer yazılar

Related Posts with Thumbnails