11 Ağustos 2007 Cumartesi

eski yazıları yayınlıyorum..

" yavv.. bu dosya neden inmiyorr.. öff.. neden yavaş bu bilgisayar yaaa.. allahım yarabbim.. anlamıyorumm... iki saattee.. daha işim var.. hadi in aartık.. "
"şştt baarma.. alırım bak ayağımın altına.."
"ana ..!! kim konuştu.."
" ben.."
" aa.. inanamıyorum.. dile geldi bilgisayarım benimle konuşuyorr....ya hazır konuşuyorsun bana bi kıyak yap.. şu videoyu bir indirsene.. hadi işim var iki saattir onu bekliyorumm."
" ben burda napıyorum sanıyorsun.."
" napıyorsun ..ne bilim napıyorsun.."
" bilmezsin tabii. otuz tane tuşa birden basıyon yüz tane programı birden aynı anda açıyon.. herkesin de bir sınırı var.. kullanıcysan kullanıcığını bil.. "
" tamam da bu kadar kızmana gerek yok... yani.. senin işin bu.. "
" kader mi lan şimdi bu.. ühühü... ne yani bumudur.. ühühü..!!!"
" allam.. bilgisarayım ağlıyo.. neden ağlıyon.."
" hastayım hasta.. o yüzden duygusalım bugün.."
" heeğğ. geçmiş olsun.."
" hep senin yüzünden.."
" o niye o .."
" niyeymiş.. şu an zorla indirmeye çalıştığın videoda trojan saklanmışş kis kis gülüyo bize.. neydüğü belirsiz herşeyi indiriyon sırtıma.. sonra dosyalarımda virüsler cirit atıyo.. atsana bir tarama yapsana bi güzellik.. her şey karşılıklı koçum bunu böyle bil.. yeter artık.. çöküp gittim elinde.."
" aman diyim sakın olaki çökme.. çökeceğin zamanda haber ver.. dosyaları falan yedeklim.."
" yav. bana bak.. o mausu ( mouse) öyle sallama deli gibi.. sallama diyorum şunu.. benim tikim var.. inadına mı yapıyon.."
" pardon bilmiyordum.. hadi .. aç msn i.."
" ne?"
" msn -msn... aç diyorum.. "
" iki saat mausu sallayacağına git üzerine tıkla.. adam bak.. emir veriyo bi de.. "
" öff tamam.."
" lan olum napıyonnn!!!"
" tara demdin mi virüs var diye.."
" dediiimm.."
" e-tamam işte.. virüslü çıktı biri siliyorum.."
" lan olum durrr.!!!dur sakın silip ziyan etme güzelim dosyayı... yok onda virüs mirüs..."
" e AVAST var diyo birader nolcek şimdi.."
" bi dakka... LAN AVNİİ!!! ( avast) gel buraya gel..."
" noldu abi..."
" lan olum ben sana bi daha şaka yapmıycan demedim mi ..heeğğ.. "
" yok abi şaka değil... gerçek bak.."
" peki sistem dosyasını niye veriyon adanma sil diye he.. beni burda kanser ediyon.. ömrümü yedin avni.."
" abi allah çarpsın ben onu virüslü sandım... kıllık yaptı ab.. o yüzden.. herkesin üstünü aradım bu aratmam diyo.. bende zorla aradım cebinde çakı buldum... ben napim şimdi.. bu adam ( kullanıcı ) bana hesap sormaz mı sonra..."
" tamam sen onu at karantinaya ben geliyoırum şimdi.. yav bıktım bu avniden iş ciddiyeti yok.."
" karpeski yükliycem.. onu yüklesene sen.. kur-ayarlarını yap-türkçe versiyonu da var onun.. onu indir.."
" ya olsa nolur.. yarım yamalak.. - ben var bulmak yaramaz bir dosyaaa.. - diyo bi de... sinirlerim tepeme çıkıyo.. avni iyi.. ben alırım onu aşağı.. hadi ben kaçtım.."
" yalnız klip hala inmedi.."
" tamam indiricem.. şu mausu salalyıp durma sen.. huylanıyorum .."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

benzer yazılar

Related Posts with Thumbnails