11 Ağustos 2007 Cumartesi

eski yazıları yayınlıyorum..

sevgili okur camiası... bugün sizinle arkadaşlık hakkında konuşacağım.. siz siz olun asla kimseyer güvenmeyin.. işte mesajım bu.. hadi .. ben kaçtımm...
" nereye gidyon be adam"
" he evet.. nereye"
" neden noldu ki bi şey mi vardı.. siz kimsiniz.."
" okur camiası biziz.."
" evet öyleyiz.."
" eğğ aldınız o zaman mesajı.. di mi "
" aldıkta o öyle olmuyor yalnız..."
" olmuyor.."
" neymiş öyle olmayan.. merak uynadırdın şimdi sen.."
"mesajı ver.. bas gitt.. olmazzz.. terss.."
" ters.."
" ne-na...nası yani? anlamadım ki hiç.."
"mesajı vedin.. diyelim verdin mesaj evlere kadar ulaştıı.. e-sonra.."
" sonra... evet.."
" nası sonra... nolcak ki sonra..."
" kim yer bunu.."
" nası kim yer bunu.."
"basbayağı kim yer.."
"kim"
" neden böyle bir cümleyi telafuz ettin sen şimdi.."
" abi verdin mesajı.. hadii bakalım kimse güvenmesin birbirine.. iyi de neden"
" neden.."
"sen sus.."
" sus"
" abi başıma bir şey geldi o yüzden yani.. dedim hani ondan yola çıkarak.. ben yan.."
" kafanı kırrarım senin.."
"kafanı.."
"sus lann"
" lan.."
"neden abi naptım ki.. sevgili okur aldı mesajı.. neden yani bunu zaten herkes biliyor gayet öz ve..açık bir şekil.."
" fazla öz olmadı mı.. yahu mesajın bana gelmedi ben onu diyim .."
"gelmedii.."
" abi ölim mi.."
" ne biçim konuşuyon be serseri.. adam yerine koyuyoz hata mı.."
" hata mı.."
" estafurullah öyle demek istemdim.. "
" yazar deil misin.. gerekirse ölcen.. en azından ölü taklidi yapıcan.."
" yapıcan.."
" tabi abi.."
" hadi şimdi mesajı adam gibi ver..."
" adam gibi.."
" sen sus.."
" sus."

sevgili okur..
" nası böyle iyi mi "
" devam et devam et.."
" devam.."

çok pardon.. ama benim bir arkadaş benim sevgilime benim onunla tartışmamdan çıkar sağlayıp sevdiğin söylemiş ayartmaya çalışmış.."

" üzüldüm şimdii "
" üzüldük.."

yani sevgili okur.. bi şey demedim.. zaten.. her nisanın bir onuru vardır deşifre de etmiycem..

" adresini ver onun..."
" adresini.."
" msn mi.."
" de yörü git yahu.."
" yürü git.."
"yok abi saolun ama ben hallederim.. ayrıca kapı gibi aşkım var.."
" kapı gibiyse açık bırakma.. aralık kalsın "
"aralık ocak şub.."
" SUS BE ADAM!!"
"CİDDEN İLLET GELDİ.."
" kimse beni sevmiyo.. "

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

benzer yazılar

Related Posts with Thumbnails