12 Şubat 2007 Pazartesi

hayal adam


kahvemi yudumluyorum gecenin bi vakti..sigara mı tüttürüyorum... sanki iyi bi haltmış gibi... bunları yaparken aklıma.. ben nereye gidiyorum diye bir soru geldi.... sormak istemediğim.. hoş olmayan bir soru aslında bu... insan çünkü ümitsizse kendinden sevmiyor bu soruyu... bende sevemedim... düşündüm durdum...


işte böyle bi sona gidiyorum ben.. mutfağında çayını pişirirken elinde sigarayla uyuyan bir adam... bıyıkta bırakabileceğimi hayal ederek çizdim.. kilo bile almışım.. vay be... demek böyle olacağız.... ilginç geliyor adama... gerçekten de...



ben böyleyim işte.. elimde bir sopayla çıkar.. kendi hayallarimden beğenmediklerimi geri postalarım bilincime.. derim ki "heyyy!! sen ordaki... adam gibi bi şey gönder.. bıkıp usandıklarını çıkarma buraya.. fena yaparım... adam gibi olsunn.. yedin ömrümü"... kafamın içindeki adam böyle der işte.... canına okumak ister herşeyin.. kendi yuvasının bile.. kafamın içinde bir adam var.. kendisi aynı zamanda iç sesim olur.. hayal gücüm olur.. bilinç altıyla bir türlü anlaşamaz.. altta kalmayı sevmez... çünkü hayal bilincin kanıtıdır... bence tabi.. bilimsel bi veri değil.. hem insanı diğer varlıklardan ayıran özellikte budur kanımca.. hayal kurmak.. bunu da araştırmadım.. umarım biri araştırırsa böyle çıkarda rezil olmam kimseye...



aslında ben küçükken kendimi tavşan sanmam dışında... bi şeyler olmayı hayal ederdim.. mesela.. bilim adamı olcam derdim.. en çok da pilot.. şişko ve göbekli.. kıs kravatlı bir adam da olabilirdim az daha.. pilotlar öyledir demiyorum... ama az kalsın olabilirdim de.. ihtimalin ihtimali.... ama ben karar verdim... hayallerimin efendisi olacağım.. öyleyim de zaten... ben bir süper kahramanım



yani en azından süper oslaydım ben kahraman olurdum .... ama süper değilim o halde kahraman da değilim... mantık dersi verir gibi oldum.. öhöm... dedim ya... yani.. şayet düşünüyorumda ben mesela.. süper kahraman olsaydım.... ohooooohooo... valla süper olurdu hee.. düşünsenize.. kızlar size hasta oluyo felan.. bedava yemek de verirler bu kurtardıklarım... ya da " hayatımı kurtardığın için çok teşekkürler ama çok acil işim var.. al şu parayı benden bir pizza ye.. / istemiyorum len al paran senin olsun" da olabilir.. öyle de süper kahraman olursak ayıp ederiz marvel'e felan... neyse hadi yattım.. iyi gecelerr.. saol... sana da ....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

benzer yazılar

Related Posts with Thumbnails