23 Şubat 2007 Cuma

yaşlı ve zengin bir kadını kandırıp dünyayı ele geçireceğim...

evet diyceksiniz ki bu nedir yav.. ne diyo bu adam... diyim onu şimdi... ama kızmak bozarmak.. bana ızdırap olmak yasak... şimdi aslında bu yazıya ben resim de koycaktım.. fekat "yaşlı ve zengin kadın resmi " yazınca çok acaib bir durumla karşılaştım.. google bana ilginç şeyler sundu.. ve bende sitelere her ne kadar bakmak istemesemde.. şöyle komik bi resim aradım.. fekat bulduklarım... pek de komik değildi.. aslında komikti.. neyse devam ediyorum... şimidik efenim nerden esti bu benim aklıma di mi.. neden böyle bi şey dedim..

ben bu dünyayı size dar etçem.. valla bak.. özellikle.. siz derken güzel... çıtır.. sevecen..şekerimsi kızları kastediyorum.. neden mi?.. bitirdiniz siz beni.. birinize aşık olduydum.. o da benle alay etti.. çok kırıldım.. fekat anladım ki işi kırgınca değil de kendi yöntemlerimle halletmem lazım.. bunun için napçam...

ilk önce zengin ve yaşlı bir kadın seçiyoruz ( siz benden önce yapabilirsiniz.. ) ( yaparsanız tabi.. ) .. yalnız kadıncağız kalpten gidecek bi şey olmamalı... zengin tamam.. para lazım olcak.. o bakımdan.. o kadar parayı biriktiremezsiniz siz.. mümkünse zengin olcak... kadıncağız.. ( yav kadınbcağız demeyelim.. ) kadınımızın yaşları en fazla 50 olsun.. şimdi 50 li yaşlarda olaanlar " WOAAAOOWW...!!! BANA YAŞLI MI DİYO BU " der felan.. evet yaşlı hehe :D.. evet devam ediyorum...

diyelimki kadıncağızı kestirdik gözümüze... lütfen dul olsun.. bekarsa eğer o kişi zaten kaçın... vardır bi şey... ilk önce işe onu tanımakla başlayacağız.. nasıl yani.. şöyle ki.. tüpçü, estetikçi ( o ne yav ), kuaför kılıklarına girerek bir tür şekil değiştirip yakınlaşma durumunda bulunucaz.. böyle bulununca biz elbet bi kaç şey öğreneceğiz.. mesela bu kadıncağız nerelerde takılır felan...

bakınız.. kendinize eğer güvenininz yoksa baştan vazgeçelim.. iyi peki... şimidi... nabıyoz biz... yakınlaşmalarda bulunduğumuz anların analizini çıkarıyoruz.. hımm.. klasik takılıyor... sarışın erkekleri kesiyor... gençleri seviyor mu.. yoksa olgun takılanları mı tercih ediyor.. bi de o var.. her neyse.. diyelimki kadını yakaladık.. bulduk.. dialog nedir.. ?
örnek 1;
_merhaba hanfendi... ta şurdaki masadan güzelliğiniz göz kamaştırıyor...
_saolun ( der... bakın saolun diyince nası bi gülüş atacak.. kadın hasret kalmıştır ya da tırsmıştır.. ikisinden biri... bu yazımı protesto eden olur mu acaba yav neyse )
_benimle bir içki içer misiniz...
_hayır teşekkür ederim...

böyle bir cevap verirse... uzayın.. gidin yaşıtınız bir kızla fingirdeşin... evet dünyayı ele geçirmek istiyorsak.. bu planı harfi harfine uygulayın... kızla yakın temaslarda bulunup özellikle teomanın şarkılarında göz göze dans edin.. ama arada bir " hıhh!! sen kaybettin " edasıyla da bakın... kadın kaybettiğini sancak..

ardından bar gibi bir yerde olduk di mi biz şimdi.. neyse.. ardından çıkışta.. dışarda pusuya yatın.. napın peki.. arabasına mı bindi.. atın arabanın önüne kendinizi.. atın len.. korkma at-at!!!... attık arabanın önüne kendimizi ve görmedi üztümüzden geçti.. yok.. elbet görür...

nolcak peki şimdi.. yerde lütfen karizmatik bir şekilde kıvranmaya çalışın şöyle olmasın.. " ışşşş...!!!! hayvağğğnnnn... öggüzz.. ananı ufff.. acıyo lann!!!" olmasın.. şöyle... " tanrım.. benden bu kadar hoşlanmıyorsun yani " diyin anasını satayım.. noldu.. süper oldu.. bir gülücük daha atabilir.. çünkü espri yapacak kadar yüzsüzüz.. hehe :D

geldik ziyaret olayına.. araba çarptıktan sonra uzuyoruz.. ertesi gün felan.. evine gidip süpriz yapıyoruz lütfen.. evet .. ( abi senaryo yazdım yav resmen.. höh bana... )... ve diyoruz ki..
plakanızı bildirmeden önce bir uğramak istedim.. vicdan azabı ile yanıyorsanız eğer bu sefer beni içki davetimle geri çevirmezsiniz.. polis işini düşünebilirim..

nolcak.. üç kere güldü.. üç kere güldür mek çok iyi bir şeydir.. genç bir kadını en az 7 kere güldürmek gerekir iyi kıvama getirmek için.. ( ne terbiyesizzzz!!! şrakkk ) kıvam dediğim ayar vermek.. yani.. ortamı.. öf battım neyse..

bu süreden sorna artık kadını elinizde tutmak sizin işiniz.. peki para işi de ne oluyor.. para işi benim icat ettiğim.. televizyonlara yereştirilen "sürahimatik" cihazı için gereken bi şey..

nedir bu sürahimatik ?

sürahi matik.. erkeklerin aleyhine geliştirdiğim bir cihazdır.. bu sürahimatiği her evdeki televizyona yerleştircem.. ve özellikle futbol maçlarını islerlerken televizyonun başından kalkamayan erkeklerin ( sadece bekar ve yalnız / bakın ileri gitmiyom.. kartmayın kendinizi curtmayın )... beyinlerinden içeri girip onları hipnoz yolu ile sürahi sandırcam.. sandırtçam.. sancaklar.. ve tüm bekar kadınlar bana kalıcak... ve tek bişr erkek başına eğer doğru hesapladıysam 2 milyar 412 milyon 85 gibi kadın.. benim avucumda olacak.. işte o zaman aman da efendim bu kız azıma etti gibi bi şey olmıycak... çünkü ederse o ağıza.. bi daha göremiycek.. kalır bi başına... hıhhh.. :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

benzer yazılar

Related Posts with Thumbnails