17 Şubat 2007 Cumartesi

DESEN BLOG

bugün bloglayacak harika bir şey buldum.. yeni bir tükçe blog... DESEN BLOG. siteye girdiğiniz de görefceksiniz ki güzel bir flash tema sizi alıp götürüyor.. benim hoşuma gitti.. daha yeni yeni doluyor üyelerle sanırım DESEN BLOG. Site sahibi Tahir Bey'in hakkında bi şeyler öğrenmek isterseniz eğer DESEN DESİGN adresine ulaşabilirsiniz... umarım bu blogumuz gün gelir blog denildiğinde Google de ilk sıralarda çıkar.. bunu temenni ediyorum.. zamanla bir çok yenilik yapacaklarına da inanıyorum... türkçe bir blog.. türkçe bloglama.. vesarie... bakalım DESEN BLOG önümüzdeki zamanlarda neler yapacak.. nerele imza atacak Tahir Bey... ben TEST ettim onayladım... aksini iddaa eden varmı hayatım ?? canımsın canım.. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

benzer yazılar

Related Posts with Thumbnails