31 Aralık 2006 Pazar

yeni bir yılmış... pehhh!!

düşün baba düşün baba... ne yeni yılı yaa.. bana göre yeni yıl diye bi şey yok..
yani saat onikiyi geçtiği zaman... pazartesi olcak aslında... 2007...ocak 01 pazartesi 2007

güneş takvimini bitirmiş oluyoruz işte..
yiyoruz zamanı..
zaman dediğin nedir ki?
dördüncü boyut... anların ard arda sıralanması...
zaman bi vizyon aslında...

tabi ya...

ah hayat ah.. düşündüm işte bi kaç gecedir çizmeye çalışıyorum bi şeyleri..gene yapamadım.. yaptım ama bu sefer daha fazla yaptım yarım bıraktım ama bu sefer devamı gelcek belki bu da bi başlangıçtır...

bir şey farkettim.. sahiden benim hiç bir şeyim yok... hiç bir insanın yok..
sahiden de insanı hayata bağlayan umutlar aslında.. başka bi halt değil...
sahiden de herkes aynı şekilde.. benim gibi aslında..
sahiden aynıyız hepimiz.. o zaman bu ne yalnızlık.. hepimiz aynıysak eğer...
yaşamak çok şey kaybettiriyor benden..
ölmekse sanırım 20/21 gram ...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

benzer yazılar

Related Posts with Thumbnails