18 Aralık 2006 Pazartesi

bugün günlerden ilginç bi şey...

sabah kalktım gayet normal bi şekilde kalktım tabi... geceden gördüğüm o ilginç rüyaları düşündüm felan.. derken baktım güneş doğmuş zaten çoktan.. zaten sabah olmamışmıydı.. mantıklı olarak doğması lazım di mi yani.. derken baktım güneş bana gülüyodu yine.. sırıtıyordu... bana saf muamelesi yaptı güneş... anladım.. dedim içimden bugün bu güneşte bi ilginçlik var...
kalktım yataktan.. bu sefer çabuk kalktım... hızlıca kalktım yani.. her an uykum gelebilirdi.. şeytan "şştt yat ülen nolcek bee.. hade yat.. uyu uyu.. seni düşünüyom" diyebilirdi.. ben biraz safım.. kanardım ona şimdi felan neyse.. hızlıca kalktım... gittim aynaya baktım.. banyodan baktım aynaya.. şimdi tabi saçma gelcek ama kendimi gördüm.. kimi görcem başka di mi.. hani geceleyin baksam.. korkunç bi gerilim yaratabilirdim.. ama sabahın köründe.. diş fırçaladım.. dişler bana aitti.. annem babam verdi onları.. onları fırçaladım... sonra indim aşağıya.. bakındım etrafıma.. koltuk falan vardı bizim evde .. biz normalde ona oturuyor televizyon felan izliyoz... sorna içimden bi ses.. dile geldi resmen içimdeki ses.. şöyle dedi... " denizk kenarı manyaktır.. di mi.. hadi doğru deniz kenarına git.. hadi len.. nolcek.. temiz hava.." dedi... fakat len dediği için darıldım biraz.. ama gene de gitmek için deniz kenarına bir taşıta ihtiyacım vardı.. bindim taşıtıma.. hayal ettim.. nasıl hızlı giderim diye... hoopp atladım taşıta.. taşıdı beni.. hafiftim zaten.. o anlamda değil tabi.. hafif adam değilim.. kilo oalrak.. kütle felan gibi bi şey.. okulda öğrendim bu konulardan bahsedebilirim ben... baktım.. anaa!! ne kadar güzel dedim deniz içimden.. içimdeki ses bana " sessiz ol dışından konuş az uyucam " dei.. anlayışla karşıladım.. doğru diyodu... sonra yavaş yavaş yürümeye başladım bu arada dışımdan konuşuyordum tabi.. içimdeki sesi rahatsız etmek istemedim.. " anaa!! ne kadar güzel dalga.." ," anaa!! ne güzel köpüklendi deniz", " anaa!! ne güzel yodsun kokuyo..". böyle giderken insanlar bana gülüyodu.. anlam veremedim.. sonra biraz daha ilerledim.. baktım orda bi yerde yengeç var.. gördüm resmen.. azcık dedim.. eğilip yakından bakim.. derken baktım denize düşmüşüm.. buz gibiydi su.. dondum.. denize düştüm.. kimse de yardım etmedi bana.. sadce genç bi arkadaş " anaa!! balık adam " dedi arkadaşlarına ve gülüp gitti... derken ben denizde ne görim.. deniz kızı gördüm... evet deniz kızı...
çok güzel bi kızdı.. hem de denizdendi... aşık oldum tabi.. sonra dedim ki ona " ben sana aşık oldum ya sen bana oldun mu aşık" dedim hayır dedi... sonra çıktım denizden.. bi saat sonra power ranger başlıycaktı çünkü.. kurulancam felan... hapşırdım bi de..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

benzer yazılar

Related Posts with Thumbnails