1 Aralık 2006 Cuma

ne pasta ne hediye

nüfusumdaki doğum tarihim 01,01,1984 oalrak geçiyor.. ama asıl doğum tarihim 19,12,1983.. arada fazla fark yok tabi.. be doğum günü kutlamadım hayatımda hiç.. sevmem de zaten.. birisi derse de rahatsızlık duymam ama .. bi pasta istemem.. hediye de istemem.. sevmem öyle şeyleri de doğum günleridin de sevmeme zaten... ama o gün benim için önemlidir tabi.. şaşırırm kendime sadece gün boyunca.. vay be derim.. ben bugün doğdum.. gözümü açtım dünyaya.. soğuk.. ıslak.. ışıkla dolu bi yer... neyse bakalım nasıl geçecek o günüm.. kutlama felan yok.. kendi içimde yaşayacağım.. belki boşuna doğmuş bile olabilirim.. ama sanmama.. evrenin bir planı vardır.. bir denklemde bende etki edecek şekilde tasarlandım eminim ki...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

benzer yazılar

Related Posts with Thumbnails