6 Ocak 2010 Çarşamba

KLASİK MÜZİK DİNLEYEN BAKKAL AMCA

Nedir bu hayat ya da ne değildir diye sorsalar hiç bir şey diyemeyiz.. hepimiz yaralı bir kuşuz… sonra da.. yuvayı da dişi kuş yapar.. neyse tutmadı dramatik başlayayım dedim olmadı sevgili okurlar… delicesine mailler alıyorum kendimden.. bu blog neden boş diye.. bunu kendime yapıyorum ki… biraz daha yırtım kendimi.. bu görevi benim üstlenmemin sebebi de… çok yalnızım ondan galiba… şaka be şaka.. misafirim eksik olmuyor

 

sigaraya zam geldikten sonra gerçekten bir iki saat o şoktan çıkamadım.. aldığım sigara 6 ları bulunca… lan dedim.. bi saniye.. what is the matrix anasını satayım.. anasını neden satayım.. alsın gitsin zammmı yapan kimse… gerçi şu konuda sizi bilinçlendireyim.. sigaraya zam gelmedi vergiye  zam geldi.. en kaliteli sigaranın fiyatı en fazla 3 liraya felan yemin ederim falan hoooppp taam..

 

şaşırdıö

evet sevgili okurlar.. sigara almak için bakkala gittim.. bakkal dediğin nedir ki diyip geçme.. herkesin inanıyorum ki bir bakkal macerası vardır… çünkü bizler… çünkü bizler bakkallarla büyüyen son nesiliz sanırım sevgili okurlar… bakkaldan misket alıp oynadığımı hatırlıyorum… bakkallarda neler neler satılırdı… balık kraker satılırdı.. balon satılırdı… küçük böyle renkli renkli kolonyalar satılırdı.. transformersın maket oyuncakları satılırdı… vay anasını satayım.. futbol kartları satılırdı.. başka ne satılırdı.. hele şeyi unutmam.. kolonya doldurmak için o kocaman pompası olan şişe varya… tütününden limonuna…

aha bu

alt tarafı bir hikaye yazcaz bi şeyler yazcaz.. amma da dramatize ettik di mi..neyse efenim gittim bakkala.. üleeeeennn!!! bi şey olmadı tabi.. aslında her şey gayet normal… içeri girmeden önce kapı açık odluğu için birinin klasik müzik açtığını duydum ve anladım.. vay be anasını satayım dedim fikirtepe de varmıdır ki bunu dinleyen.. şimdi tabi böyle şey yapıyormuşum gibi düşünmeyin.. aslında fikirtepe gayet elit bir yaşam alanıdır.. hele mandıra mıdır mandra mıdır nedir  işte o cadde alabildiğince uzun…. sonra böyle renkli felan.. hep pideci var.. işte tekstil… bi de tekel başka da bi b*k yok.. elit yer yani.. yani bu dediklerimi ancak elit yer… hehe.. öhüm

 bakkal amca 2

içeri gircem bakkaldan ama.. bakkalın yüz ifadesini dışardan görüyorum… sanki 15 ay askerlikten sonra ilk kez sevişmişçesine mutlu ve huzurluydu.. içeri girdim anlam veremedim.. içerde bi kaç tane daha müşteri var.. en az benim kadar şaşkınlar.. müzik içerden geliyor.. bakkalın premier cd çalarından… hoparlöre bağlamış.. dinliyor, dinletiyor…. karının biri avaz avaz bağırp güzel güzel şarkı söylüyor.. keman felan… piyano… neyin konçertosu diyesim geldi bakkala… belki de dedim içimden.. sigaraya gelen zammı kutluyordu kendince… vay anasını sayın okuyucular.. yine saçmalamışım bir sayfa…

penn

3 yorum:

  1. böyle hep atıp tutuyoruz ama hesap etmiyoz ki bakkal amcaların dünyasında neler yaşanıyo di mi. hayat şartları, bakkallar arası rekabet, acımasız piyasa koşulları.. agresif olsun, isterse yedi yirmidört gülsün, kötü şakalar yapıp uyuz etsin, onlar yine mahallelerin vedar-ı iftiharları. çeşit çeşit bakkal amcayla karşılaştım ama klasik müzik dinleyen bakkal amcaların varolduğunu bilmiyodum. bu nadide parçaların keşfedilmeleri halinde fikirtepe kısa sürede sükse yapacak. eminim

    YanıtlaSil
  2. hee aklıma geldi. bu da 3 yıl önce beni şok halinde bakkaldan geri geri çıkartan hadiseydi
    rnd- süt alcam ben. süt var mı?
    canı sıkkın bakkal amca- üüff bilmiyorum. bana sorma
    rnd- ?

    YanıtlaSil
  3. enterasan bakkallar var buralarda yeminle.. bakkala bir giriyorsun.. her şeyin son kullanma tarihi geçmiş.. her şeyin ya özellikle baktım çaktırmadan.. sigara alıyorum.. ona bile korkuyorum :)

    YanıtlaSil

benzer yazılar

Related Posts with Thumbnails