27 Temmuz 2007 Cuma

tembel teneke...


böyle bi gerim gerim oldum ki anlatamam... son bi kaç haftadır ..yatıyordum sadece derken.. süper bi şey buldum.. need for speed most wanted... oyunu önceden de biliyorum tabi ki.. bilmem mi.. ama böylesine oynamamıştım.. bi kaç türkçe ingilizce sölükle herşey daha anlaşılır hale geldikçe hırs yapıyorsun.. "hadi bakim oyunu bitirmen lazım.. vatanımız için.." ," emredersiniz komutanım"... oyunu oynadıkça oynuyorum.. fakat böyle zor bir oyun olamaz ya.. o polisler bi düştü mü peşime.. oyunda polisler kovalıyor puan gibi bi şey alıyorsun. aranma bilmem neyin.. işte takılıyor peşime polisler.. ama yani.. nasıl anlatamam.. mesela dükkana müşteri geliyor.. kızıyorum ben müşteriye.. tam zamanında geldi yav.. diye.. oysa müşterinin ne suçu var.. most wanted ne ki.. müşteri veli nimettir bi kere.. her neyse efendim.. bu yeni gelen bilgisayar da sardı beni zaten.. bi tek internetimiz yok.. o da benden önce telefon faturası yatmamış... ne acaib iştir ben anlamadım.. sonra kapatılmış hat tabi.. nerde kalmıştım.. şimdi oyuna ben kendimi kaptırınca fena oluyorum böyle.. acaib bi insan haline geliyorum... mesela ahmet geliyor yanıma" moruk, hadi gel yemek yiyelim".. "yav burda polisle başım derte sen hala yemek diyorsun.. hayret bi şey ya!!"..tabi sinirleniyorum hemen...
her şey gerçek ya... öyle sanıyorum ben.. gelip dalga geçiyor esnaf benle.. "ferhat bas gaza polis geliyor"... mesela tanıdık polis müşterilerimiz de var.. benle şöyle dalga geçiyorlar..." bak sana puan getirdik al bakim".. yanındaki hemen tavrını takınıyor..." yasaklandı olum bu oyun haberin yok mu??" " ne alak abi.. need for speed bu.." " ellerini başının arkasına koy " " efenim??"
tabi bi ara ben çok zor bir bölümden geçtim.. nasıl gaza gelmişim.. bi yarışı bi insan evladı 8 kere yapmak zorunda kalınca acaib seviniyor sonunda... "olee!!" diye bağırmıştım bi ara sevinçle işte.. dükkana bi kadın girdi tabi o ara.. yani.. napim.. kadın korktu.. direk göz göze geldik böyle.." ben böyle eller havada kaldım.. kadın pırrrr!!.. çok acaib bi şey oldu o an.. zaman durdu.. böyle bi garipti.. çok acaibti ya.. kelimelerle tarif edemiyorum bakın.. yerin dibine girdim kısacası.. ben size öyle diyim....



geçen gece bi şeyler çiziyordum balkonda... saat böyle sabahın 3'ü felan.. yere bakıyorum böyle.. yalnız bu arada kafamda bi şeyler dönüyor.. hikayeyi çizmiyorum ama kafamın içnide seslice okuyorum felan.. bi bakmışım... aradan bi buçuk saat geçmiş.. ben hala yere bakıyorum.. neden bilmiyom valla.. garip di mi.. aslında ben bambaşka bi şey anlatıcam.. eğer şu dünyada en bahtsız kişi varsa inanın ki o da benimdir.. şimidik.. efenime söylim.. ben yolda yürüyorum bi gün.. iş dönüşü.. işten erken çıkmışım... hasan beyler erken teşrif etmişler felan... kıyak yapmışlar bize.. duacısı olmuşuz orda.. neyse.. yolda yürüyorum.. yolumun üstünde bi durak var.. şöyle giderken eller de cepte benim.. böyle bi baktım böyle tipim bi kız.. yani benim tipim.. tipimin sınıfına giriyor.. tip sınıfım var.. esmer sarışın, kumral o kadar.. kendisi kumral bir bayan.. pek de zarif.. çok da güzel.. böyle ne bileyim.. insan içinden " ah ulan.. tanrım beni baştan yarat be" diyesi geliyor o an.. neyse eller cepte gayet sevimli bi şekilde ordan geçiyorum.. kız da bi ara sanki bana baktı.. ben de gözler kısık yandan yandan bakıyorum abi...










yani var ya dedim ya benden bahtsızı yok.. karşıma tam orda bi köpek çıkmasın mı... köpeklerden acaib tırsarım ben.. köpek de böyle dev gibi.. sonradan öğrendim.. teriermiş cinsi.. ya küçük büyük farketmez.. hepsinin ısırma kapasitesi var sonuçta.. köpekle ben göz göze geldik tabi... köpek havlamaya başladı.. gıcık gıcık havlıyordu köepk ben de "şşşşt!" diye sakinleştirmeye çalışıyorum.. kıza rezil olcam... köpeğin inadı tuttu sanki.. bu kadar olur.. bir baktım yavaş yavaş yürümeye başladı bana.. aha dedim ayvayı yedim ben.. kalpten gidicem zaten... köpekleri sevmiyor değilim.. iyi anlaşamıyoruz.. o kadar yani.. ben geri döndüm.. ama yavaş yavaş böyle.. sanki hiç tınmıyorum gibisnden.. aslında korktuğum için değil de aklıma bi şey geldi o yüzden geri döndüm mesajı veriyorum.. meğer mesajı alamamış bu köpek...










vay ben bi panik yaptım anlatamam size... bi ara köpeğin pati seslerinin güçlü seri bir hal aldığını anladım.. aha dedim kovalıyor.. şöyle koşmaya başladım.. bir anda panikle arkama döndüm baktım.. köpek sabit duruyor orda.. meğer koşmuyormuş.. tabi ben öyle arkamı dönüp bakınca.. bir anda fırladı yerinden.. yav dedim bu kadar olur.. tam tırstım ama.. o dişleri bi görseniz.. küçükler belki ama keskin acaib bi şey bunlar.. bi ara "imdaaatt!!" diye bağırdım.. ama fazla sessli değil.. o arada kzıın önünden geçiyorum.. yav var ya aklıma geldikçe sinirden gülüyorum... umarım bi daha o kıza denk gelmem.. kız görünce beni herhalde bi güzel kahkahayı patlatır..
"puhahaha!! bakın-bakın.. şu adam var ya şu adam"," eee?"," terier cinsi beyaz bir köpekten koşarak kaçtı puhahaaha!!" , " yuhhh!! nıhhahahaha!!".. böyle bir anın yaşanmasını istemiyorum yani ... yerin dibine girmiş bu kişiliğimi.. neden böyle bir şey oldu ki.. bu arada allahtan yolda dönebeçler vardı.. izimi kaybettirdim... köepk bulamadı beni.. aynı most wanted'ı gerçeğini yaşadım bu sefer.. ya zaten ben dünyaya köpek oalrak gelseydim de korkardım yine köpeklerden.. olmadı kendimden korkardım... hayret bi şey.. bağlayın şunları yaa...

6 yorum:

  1. Ara ara uğruyorum sayfana baktım her yazında tema değişiliğini yapmadan edemiyorsun =)Ama daha hoş oluyor.
    Bu ilk göz ağrın tema olarak sanırım.Gerçi senin içeriğin herşeyden önce bizler için.Yine çok güzel çizimler ve anılar paylaşmışsın bizimle merak ediyorum.Aradan yıllar yıllar geçse acaba hala çizdiklerini bizlerle paylaşırmısın?Çoluk çocuga kavuşsan onlarda çizermi aacaba:D

    YanıtlaSil
  2. valla bilemiycem ki.. evlenbilcek miyim.. çocuk olacak.. nasıl bi şey çıakcak benden onu da merak ediyorum... baba olmak da enterasan geliyor.. bilmem ki.. ben zaten çocuğum.. :) ama çocuklar olursa.. eğer eğilimleri varsa.. asla annemle babam gibi yapmıycam.. onlara bu yanlarını bastırmasını söylemiycem.. aksine onlara destek olucam... "herşey herşey olabilir.. ama o herşeyin ruhu yine sanattır.... antonyo banderas-1998"

    YanıtlaSil
  3. Şimdi sen diyorsun ya bir daha bu kız ile karşılaşmam diye. Kesin 100% karşılarsın bu kızla. İnan bana

    YanıtlaSil
  4. ben bahtsızım zaten.. kesin karşılaşırım .. biliyorum bunu... haklısınız.. :)

    YanıtlaSil
  5. Manyak bişi olum bu beğendim...
    Hikayeyi yani...
    Olmadı bir ara kızı aramaya çıkabiliriz:)))

    YanıtlaSil
  6. aramaktan vaz geçebiliriz.. çünkü köpek meğerse kızınmış... :D ya da ben öyle hayal ediyorum.. kzıdan nefret etmeliyim.. çünkü gerçekten hoştu.. :)ve ben rezil oldum..

    YanıtlaSil

benzer yazılar

Related Posts with Thumbnails