1 Nisan 2007 Pazar

23 NUMARA...( the number 23 )

hayatın köşesinden geçip giderken ben bu aralar... ruhumun iyice bi isteksiz olduğunu anladım her şeye... ben her şeye isteksiz kalınca.. eylemsiz kaldım... eylemsiz kalınca da... hiç oldum...

belki de zaten hep bir hiçtim... küçük yalanlarla kendimi kandırıyordum eskiden...
şimdi onlarda yok...

her neyse... ben aslında dün gece "23 NUMARA" yı izledim...
JIM CARREY'in... mükemmel bi film olmuş... bana çok uygun bir film...
sanki benim kafamdan çıkmış...

23 NUMARA takıntısı olan bir adam var aslında ortada.. filmin sonunda öyle diyor.. ya da değil.. belki de her şey 23 ten ibaret...

filmin konusu sanki bir felsefeyi.. bir gerçeği anlatmaya çalıştığını biliyoruz..

çok etkileyici bir film..

k-pax ve 23 numara benim favori filmlerim oldu artık..

ve matrix vardı bir de..








dün gece izledim.. bir şey farkettim...
belki de haklıdır diye getirebileceğim bir kanıt...

ama ben WALTER kadar zeki değilim sanırım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

benzer yazılar

Related Posts with Thumbnails