2 Ocak 2010 Cumartesi

ZALİMİN ZULMÜ VARSA MİZAHÇININ BLOGU VAR…

sevigli ama çok sevgili okurlar... aslında biliyom.. pek öyle kimse okumuyor beni... neyse.. ben şimdi o moda girdim öyle devam...


benz

sevgili ama çok sevgili okurlar...beni beklediniz bunca zamandır... (sigaramın dumanı gözümü yakar... azcık yaşarır...) ben de bunca zaman sonunda .. aslında sonunda demeyeyim.. bunca zamandan sonra bir sürü şey biriktirdim ve öyle geri geldim... ( sevgilim şu an horluyor... müzik açıyorum konstrasyon haliyle... ) ne güzel hayat mayat derken... bu kalabalık şehirde bir çok şeyle karşılaştım... sabah oldu uyandım.. işe çıktım.. gezdim, gördüm... ( google'da sadece "..." üç nokta yazıp arasanız kesin ben çıkarım şuna bak.. ) akşam eve geldim aynaya baktım kendimi gördüm.. işte o zaman anladım.. insan yine kendine kalıyor.. tilki de olsanız kürkçü dükkanı size ait sevgili okurlar... ( müziğin sesini açıyorum fazla gürültülü oldu aşkımın horultusu.. ) ama insan isterse yapıyor işte... ( inanır mısınız aslında çok önemli bi konuya bağlıycaktım ama unuttum.. neyse böyle kalsın ) aynen öyle...


neyse boş verin ya ben şimdi size aslında başka bi şeyden bahsetçektim... şöyle anlatayım... ben nihayetinde bundan bir ay önce yeni bir eve taşındım.. ve eski sahibim tabi ki eskimiş oldu ( o ne lan ...) yani bu ilişki dedim nereye kadar hasancım.. di mi.. ben hep 500 lira kira veriyorum.. sen de bana mısın demiyorsun.. ne zaman bu evi üstüme yapçan... dedim ve eşyaları sırtlandığım gibi.. ( kamyonla iki tur.. ) geldim istanbulun başka bir yerine..


işte her şey bundan sonra başladı sevgili okurlar... eski ev sahibim.. peşimi bırakmıyor.... sanırım bunun sebebinin ödenmemiş elektrik faturası olduğunu söylemem gerek.. ( bi tane de su faturası var tabi... ) ama bıraktığım depozito sanırım yetmedi... evi de boyayacaklar o parayla... ( ev ben girdiğim de boyalı değildi.. ben çıkarken boyayacakmışım.. ulen var ya ..#*&%!!!! ) neyse sırf bu yüzden bir tehditler bir tehditler... felanca şu varmışta o bulurmuş bak bizi... yok mahkemelerde süründürürmüş.. çok inat ettiydim.. neyse halledeceğim...

bbbbb

sevgili ex ev sahibim.. halletçez yav... dur hele... şimdi yeni seneye.. yani 2010 gireli... mükemmel oldu yani.. gerçekten böyle bir şey oldu tam gece on iki de bana.. onu hissetim böyle bi değişim.. böyle bir şey böyle oturduğum yerden.. yok be.. ne değişimi ışığı... hiç bi *ok değişmedi... aynı devam... neymiş efendim bu sene senin olcak bak işte mükemmel... paralı yaşıycan... şey olcak mesela bol karı kız olcakmış.. para olayı beni sinir ediyo.. he sene aynı *ok... yüne dünyanın %97 fakir.. ama işte bak öyle inanırsan... eggghhh!!! s*tir git be yav... hiç bi şey olmaz... ama değiştireceğim ben her şeyi... mükkemmel bir yazıyla geliyorum... bekleyin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

benzer yazılar

Related Posts with Thumbnails