11 Ağustos 2007 Cumartesi

eski yazıları yayınlıyorum..

...sevgili con konstantin... nasılsın.. burası pekela ollraytt.. hem de harikulade be mistırr.. cidden ..bu mektubu sana yazmaktaki amacım.. bizim mahallede bir şeytan var.. kendisi tam olarak yan komşumuz.. kedileri tekmelediğini bizzat gördüm.. kedilerin o insansı sesi çıkarırken aynı zamanda nasıl böyle sevimli göründüğüyse ayrı bir mevzu.. dediğim gibi acaba diyorum yan komşuyu evinden çıkarabilir miyiz.. yani gel şeytan çıkaralım.. efenim.. son günlerde nasıl bir havalar.. nasıl bir havalar kesinlikle yu dont andırstend sen yani.. kesin ama.. çünkü mevzu da az karışık değil hani.. az karışık değil hani demek çok karrışık demek... her neyse... ben bunu gördükçe bunda şeytani bir şeyler olduğunu hep hissediyorum anlayacağınn.. diyorum ul..çak ağzının.. töbe töbe.. gibi...tipte tip olsa sevgili konstantin.. bize diyo ki.. " bakın sizin mektup yie bize gelmiş.. hep böyle oluyor .. bi daha ki sefer getirmem.." şimdi ben bunun içinden şeytanı değil de ciğerini.. ya bak gördün mü yine sinirlendim kibarlığı andırdı teybıl ... neyse.. dedim " abi.. kusura bakma.. postacı karıştırıyor.. " " valla bilmem artık ..." eğğ.. ben de bilmiyorum sen biliyon mu con... gel diyorum senlen şunu bi çıkaralım.. hadi be abi. bu arada abi.. ingilizcem kötü soriyy yani.. kusura bakma.. umarım dediklerimi anlıyorsundur.. gud bayy yani sevgilerle.. .. vindovs iks pe servis pek tuu.. yani cevabını bekliyorum.. eyvallah.. kam on dı gad..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

benzer yazılar

Related Posts with Thumbnails